Siden 1984 har vi leveret IT-produkter. Men IT udvikles, og det gør vi også. I dag leverer vi skalerbare IT-løsninger til store virksomheder.
For større kunder og aftaler sørger Dustin altid for et kundeteam for at optimere kvaliteten af levering og logistik.
I samarbejde med kunden sørger vi for dedikerede personer til hvert forretningsområde og afdeling.
Vores logistikløsning bygger på vores skræddersyede logistikcenter på 20.000 kvadratmeter i Rosersberg.
Vi leverer mere end 1,5 millioner pakker hvert år fra vores lager, og 98% af dem når ud til kunderne dagen efter deres bestilling.
Leveringsstatus fremgår tydeligt
Håndterer 15.000-18.000 produkter hver dag
Konfigurationstjenester som afemballering, image loading og DEP
Over 90% af leverancerne ankommer dagen efter bestilling
Returnering med sikker sletning, genbrug eller videresalg
Takket være opkøb indgår spidskompetencer fra DAV Partner, Core Services, Commsec, Idenet, IKT Gruppen, ITaito, JML-System, Norriq, Purity IT, Resolute, Saldab IT og Vincere Groep i Dustin-familien. Visse er under deres eget varemærke, andre er en integreret del af Dustin.
Dustin har modtaget Danish Cloud Community's kvalitets- og certificeringscertifikat, der er din garanti for, at vi opfylder branchens højeste krav til sikkerhed og kvalitet.
Læs mereTakket være opkøb indgår spidskompetencer fra DAV Partner, Core Services, Commsec, Idenet, IKT Gruppen, ITaito, JML-System, Norriq, Purity IT, Resolute, Saldab IT og Vincere Groep i Dustin-familien. Visse er under deres eget varemærke, andre er en integreret del af Dustin.
Dustin har modtaget Danish Cloud Community's kvalitets- og certificeringscertifikat, der er din garanti for, at vi opfylder branchens højeste krav til sikkerhed og kvalitet.
Læs mereSammen med en række smarte tillægstjenester, som EDI, licenshåndtering, finansieringsløsninger samt en førsteklasses support og kundeportal, kan vi tilbyde dig en meget nemmere IT-hverdag.
Læs mereSammen med en række smarte tillægstjenester, som EDI, licenshåndtering, finansieringsløsninger samt en førsteklasses support og kundeportal, kan vi tilbyde dig en meget nemmere IT-hverdag.
Læs mereLæs mereFor de fleste virksomheder er det brugen, ikke ejerskabet, af IT-udstyret, som giver virksomheden værdi. Samtidigt skal virksomhedens penge være tilgængelige for investeringer, som kan give afkast på både kort og lang sigt.
Det er blandt andet derfor, mange virksomheder vælger at leje sit IT-udstyr hos os i stedet for at købe det kontant. At leje er omkostningseffektivt, eftersom det både sparer tid og penge.
Hos Dustin kan du finansiere alle dine indkøb - fra hardware og software til tjenester og løsninger. Afhængigt af dine indkøb i løbet af et år, tilbyder vi to finansieringsmuligheder:
For alle, der ikke vil eje sit IT-udstyr.
Du ansøger om en lejeaftale, når du er gået til kassen på dustin.dk. Du vælger, om du vil leje i 24 eller 36 måneder. Efter godkendt kredittjek modtager du en e-mail med en lejeaftale, der skal underskrives. Alt er klart i løbet af et minut.
Du skal ikke lægge et kontantbeløb, og din lejeaftale påvirker ikke virksomhedens øvrige kreditter, så du kan bruge bankens kredit til andre investeringer. Nemmere administration, da alle indkøb samles i én aftale. Overblik over omkostningerne med én faktura pr. betalingsperiode. Du beholder likviditet og soliditet.
Efter aftaletiden kan du vælge at aflevere udstyret tilbage eller udskifte det til nyt. Det gamle udstyr anonymiseres, slettes og genbruges/genvindes på en miljøvenlig og certificeret måde. Du kan også vælge at fortsætte lejen af udstyret eller købe det til på det tidspunkt aktuel markedsværdi.
For alle vores kunder, der finansierer minimum 300.000 DKK pr. år.
Din virksomhed tegner en aftale med en aftalt grænse, som sættes over 6 måneder, finansiering på 24 eller 36 måneder. Samtlige bestillinger samles og startes pr. kvartal.
Ud over de fordele, en lejeaftale tilbyder, giver en rammeaftale også nemmere administration takket være færre fakturaer, som skal håndteres (fakturering sker én gang pr. kvartal). Bedre cashflow og kredittid.
Efter aftaletiden kan du vælge at aflevere udstyret tilbage eller udskifte det til nyt. Det gamle udstyr anonymiseres, slettes og genbruges/genvindes på en miljøvenlig og certificeret måde.
PatientSky er en åben platform, der gør livet lettere for behandlerne og deres kunder, takket være en automatiseret infrastruktur, som garanterer drift- og datasikkerhed.
Læs mere”Målet er, at samarbejdet med Dustin skal føre til bedre skalérbarhed, højere fleksibilitet og adgang til smidig support”.
Læs mereFURUNO i Danmark er verdens førende inden for elektronisk søkorts uddannelse. I tre år har Dustin stået for firmaets samlede IT-drift.
Læs mereMed Dustin kan du føle dig tryg takket være en stærk etisk kode og initiativer på bæredygtighedsområdet.
Mål: 100% af vores leverandører, hvor den totale købsvolumen overstiger 200.000 kroner eller modsvarende pr. år, skal opfylde punkterne i Dustins Code of Ethics for leverandører.
Mål: Vi skal reducere vores klimapåvirkning med 40% til år 2020 sammenlignet med 2014/15.
Mål: Vi skal have taget 140.000 solgte produkter retur i år 2020.
Mål: 100% af vores forretningsområder skal gennemgå en risikobedømning med henblik på forretningsetik og korruption. 100% af de rapporterede sager skal der følges op på.
Mål: Hvert køn skal senest i år 2020 være repræsenteret med mindst 40% i hele organisationen.
Mål: 100% af vores leverandører, hvor den totale købsvolumen overstiger 200.000 kroner eller modsvarende pr. år, skal opfylde punkterne i Dustins Code of Ethics for leverandører.
Mål: Vi skal reducere vores klimapåvirkning med 40% til år 2020 sammenlignet med 2014/15.
Mål: Vi skal have taget 140.000 solgte produkter retur i år 2020.
Mål: 100% af vores forretningsområder skal gennemgå en risikobedømning med henblik på forretningsetik og korruption. 100% af de rapporterede sager skal der følges op på.
Mål: Hvert køn skal senest i år 2020 være repræsenteret med mindst 40% i hele organisationen.
Computere, mobiler og andre IT-produkter, som vi tager retur, og som kan bruges, får ofte et nyt liv hos andre virksomheder, på skoler eller hos privatpersoner. Produkter, der ikke fungerer, genanvendes på en ansvarlig måde.
Genanvendelse af elektronik tager hensyn til miljøet og er lønsom for virksomheder. Derfor har Dustin udviklet en returtjeneste, hvor vi giver gamle IT-produkter mulighed for et nyt liv.
Tjenesten har fordoblede antallet af returnerede produkter sidste år, og indtil videre er 64.288 produkter taget retur siden 2014/15.
Som en af de førende IT-leverandører i Norden har vi mulighed for at bidrage til en bæredygtig samfundsudvikling; økologisk, økonomisk og socialt. Trin for trin arbejder vi på at reducere vores egen, vores kunders og leverandørers påvirkning af klima og mennesker.
En vigtig satsning hos os er de fabriksinspiceringer, vi gennemfører, både blandt de fabrikker, som producerer Dustins egne produkter, men også for at sikre, at vores leverandører opfylder vores krav. Læs vores bæredygtighedsrapport
Vores vision er at være kundens førstevalg samt at sætte standarden for effektiv IT. For at være en pålidelig virksomhed arbejder vi løbende på en etisk og ansvarlig måde med en åben og transparent dialog med vores interessenter.
En vigtig satsning hos os er de fabriksinspiceringer, vi gennemfører, både blandt de fabrikker, som producerer Dustins egne produkter, men også for at sikre, at vores leverandører opfylder vores krav.
Kontakt os på [email protected] eller på telefon 78712323.