Betaling & Faktura

Ofte stillede spørgsmål

  1. Gå til vores formular for fakturaretelser, og angiv det nødvendige grundlag.

    1. Af sikkerhedsmæssige årsager kræves en skriftlig anmodning om fakturaretelser.
  2. Vi kontakter dig inden for kort tid med yderligere instruktioner.
Ved omfakturering krediteres den oprindelige faktura straks med den oprettede kreditnota og kan derfor ikke bruges til andre formål.

Kontakt vores samarbejdspartner Intrum på [email protected]. Vær omhyggelig med at oplyse de relevante fakturanumre ved kvittering eller deres bankoplysninger ved udbetaling.

Bestilte varer leveres normalt når samtlige bestilte artikler er på lager og finansieringsaftalen er underskrevet af samtlige parter. Ønsker du finansiering af din ordre, bedes du kontakte os på [email protected].

Som udgangspunkt forventer vi betaling senest ti dage efter fakturadato. For øvrige spørgsmål om kreditgrænser og betalingsbetingelser er I velkomne til at kontakte os direkte.

Udfyld dit spørgsmål i denne formular om kreditgrænser og betalingsbetingelser så kontakter vi dig.

Af sikkerhedsmæssige årsager håndteres alle henvendelser skriftligt.

Du finder din faktura under din ordreoversigt, når du logger ind på din konto på Dustin.dk. Du har her ligeledes mulighed for at hente en kopi.

Der sendes en bestillingsbekræftelse når du lægger en ordre, og der følger en kvittering når ordren sendes.

  1. Start med at udelukke almindelige problemer:
    1. Er kortet spærret for internethandel?
    2. Har kortet en beløbsgrænse?
    3. Er der dækning på kortet?
  2. Udfyld denne formular for problemer med kort- og direktebetalinger, så hjælper vi dig videre.

En almindelig kreditvurdering udføres på alle nyoprettede firmakonti. Hvis faktura ikke er tilgængelig som betalingsmulighed, kan det være nødvendigt med en særlig kreditvurdering (typisk også, hvis en konto har været inaktiv i længere tid). Ansøg om at blive fakturakunde ved at udfylde vores formular for fakturabetaling.

For at hæve sikkerheden for handel med kreditkort har VISA indført sikkerhedstjek med nemID/MitID nøgleapp. Hvis det er første gang, du benytter Verify By VISA på en hjemmeside, skal du lave en éngangsopsætning, der kræver NemID / MitID. I fremtiden skal der kun benyttes nemID / MitID nøgleapp. Få mere at vide på NETS’ hjemmeside.

Du kan ændre mobilnummeret til Verify By Visa igennem din Netbank.

Har du brug for rådgivning?

Kontakt os på 78712323 eller [email protected].

Nyttige links

Betalningsinformation
Læs mere om de forskellige betalingsmuligheder.

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling & Faktura