Betaling & Faktura

Ofte stillede spørgsmål

Der kan opstå problemer hvis du prøver at gennemføre betaling fra en mobil enhed eller en tablet. Vi anbefaler at man gennemføre sin bestilling fra en computer. Typisk opstår problemet i verificeringsprocessen, pga. Korttypen eller hos banken, og man skal i alle tilfælde kontakte sin bank.

For at hæve sikkerheden for handel med kreditkort har VISA indført sikkerhedstjek med nemID/MitID nøgleapp. Hvis det er første gang, du benytter Verify By VISA på en hjemmeside, skal du lave en éngangsopsætning, der kræver NemID / MitID. I fremtiden skal der kun benyttes nemID / MitID nøgleapp. Få mere at vide på NETS’ hjemmeside.

Du kan ændre mobilnummeret til Verify By Visa igennem din Netbank.

Bestilte varer leveres normalt når samtlige bestilte artikler er på lager og finansieringsaftalen er underskrevet af samtlige parter. Ønsker du finansiering af din ordre, bedes du kontakte os på [email protected].

Kontakt os via denne formular for at få yderligere hjælp.

Du finder din faktura under din ordreoversigt, når du logger ind på din konto på Dustin.dk. Du har her ligeledes mulighed for at hente en kopi.

Der sendes en bestillingsbekræftelse når du lægger en ordre, og der følger en kvittering når ordren sendes.

Oplever du fejl i din faktura i form af forkert pris, adresse eller anden information, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Ved fakturafejl, udfyld venligst denne formular.

For ansøgning om fakturabetaling, udfyld venligst denne formular.

Har du brug for rådgivning?

Kontakt os på 78712323 eller [email protected].

Nyttige links

Betalningsinformation
Læs mere om de forskellige betalingsmuligheder.

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling & Faktura