Teknisk support

En stor del af vores producenter og samarbejdspartnere tilbyder direkte hjælp og support til dig som slutbruger. Du kan derfor ofte få den bedste hjælp og vejledning direkte hos producentens teknisk kyndige supportere. Forneden finder du en oversigt over kontaktmulighederne for den enkelte producent.

Skulle producenten ikke kunne løse din udfordring, eller er producenten af dit produkt ikke listet forneden, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte:

Dustin kundeservice

Tlf. 7013 7040 eller e-mail: service@dustin.dk.

Klik på et bogstav for hurtigere at komme det rigtige sted hen:

# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Æ Ø Å

#

3M

Dansk telefonsupport: 43 48 02 41

A

Acer

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Acer support på tlf. 33 70 20 70 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Adaptec

Der tilbydes desværre ingen telefonsupport i Danmark, men Adaptec’s support i U.K. kan kontaktes på +44 12768 54544 – alternativt kan du søge hjælp på www.adaptec.com.

Adobe

Skulle du have behov for support i forbindelse med dit Adobe produkt kan du kontakte Adobe Danmark på tlf. 38 32 29 14.

APC

Såfremt du oplever udfordringer med dit APC produkt kan du kontakte deres danske support på tlf. 80 88 49 53.

Apple

Du kan kontakte Apples danske support på tlf. 70 10 20 07. Her kan du også fejlmelde dit Apple produkt, hvorefter reklamationen udføres direkte hos Apple.

Archos

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Archos support på tlf. 35 25 65 67 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

ASUS

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte ASUS support på tlf. 38 32 29 43 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Axis Communications

Der tilbydes telefonsupport hos Axis i Sverige: +46 46 272 1606.

B

Belkin

Du kan opnå telefonisk support samt direkte fejlmelding hos Belkin på tlf. 70 12 24 03.

BenQ

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 82 33 27 19. Du kan desuden fejlmelde dit BenQ produkt direkte via dette link.

Brother

Der tilbydes telefonsupport samt direkte fejlmelding hos Brother – ring på 43 31 31 90.

Buffalo

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 15 09 19.

C

Canon

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 20 55 15. Ved eventuelle reklamationer kontakt Dustin kundeservice.
Du kan desuden returnere dit Canon produkt til et af nedenstående servicecentre:

Foto & Video:
Visual Service ApS
Jens Juuls Vej 20, 8260 Viby J
Park Alle 380, 2625 Vallensbæk
Tlf.: 88 91 50 00
E-mail: service@visual-service.dk
OBS! Kamera sendes sammen med fejlbeskrivelse og faktura kopi.

Print og scanner:
InfoCare Service A/S
Telegrafvej 4-6
2750 Ballerup
Telefon: 70 12 44 00
E-mail: desk@infocare.dk
Fejlmeldinger kan desuden oprettes direkte på www.infocare.dk .

Casio

Der tilbydes telefonsupport på tlf. +47 55 19 79 90 (OBS norsk nummer).

Cisco Meraki

Telefonsupport.: +45 89 88 33 32
Onlinesupport: https://meraki.cisco.com/support/

Cowon

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 39 20 77 00. Ved eventuelle reklamationer kontakt Dustin kundeservice.

D

Dell

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Dell support på tlf. 70 23 01 82 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid. Husk at have dit Dell service tag klar når du ringer.
Bemærk: Har du en Alienware eller XPC model skal du ringe på 70 10 00 74.

D-Link

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 26 90 40 (mod betaling).

Doro

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 45 94 02 00.

E

Eizo

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 00 800 594 105.

Epson

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Epson support på tlf. 70 27 92 73 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

F

Fujitsu

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Fujitsu support på tlf. 72 22 46 46 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

G

Garmin

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 48 10 50 50. Du kan desuden fejlmelde dit produkt direkte hos Garmin Danmark på følgende link: garmin.com/dk/support/

H

Harman Kardon

Harman tilbyder teknisk support for slutbrugeren på tlf. 45 99 85 20. Bemærk: Hotlinen er ikke på dansk, men kun på engelsk, svensk, tysk og fransk.

Hvis du har en reklamation på dit Harman produkt og ønsker at det bliver repareret inden for garanti, kan du med fordel tage kontakt til High End Musikservice, der håndterer alle Harmans garantireparationer i Danmark, enten på tlf. 48 79 48 49 eller på mail: info@highendmusik.dk.

Herefter sørger de for at produktet transporteret ind til dem, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

HP

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte HP support og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

HP Support: 35 15 80 58

Pavilion, Envy og generelle henvendelser fra private:
80 40 01 17.

HTC

Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 80 25 16 66. Du bedes have IMEI og serienummer klar før du kontakter hotline support, for hurtigst mulig betjening.

Huawei

Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 70 14 01 41. Du bedes have IMEI og serienummer klar før du kontakter hotline support, for hurtigst mulig betjening.

I

IBM

Server / Storage support. Du kan derfor med fordel kontakte IBM support på tlf. 70 10 51 50 og fejlmelde dit produkt. Hav serienummer og type klar.

Intel

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Intel support på tlf. 38 48 70 77 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

J

JBL

Hvis du har en reklamation på dit JBL produkt og ønsker at det bliver repareret inden for garanti, kan du med fordel tage kontakt til High End Musikservice, der håndterer alle JBLs garantireparationer i Danmark, enten på tlf. 38 71 11 14 eller på mail: info@highendmusik.dk.

Herefter sørger de for at produktet transporteret ind til dem, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

K

Kensington

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 80 25 09 66.
Læs mere på Kensigtons egen kundeserviceside her.

Kodak

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Kodak support på tlf. 38 48 71 30 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Konica Minolta

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Konica Minolta support på tlf. 38 32 29 82 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

L

LaCie

Du kan registrere dit produkt online hos LaCie på lacie.com/dk/support - herefter kan du anmode om supporthjælp via e-mail hvor du ligeledes kan fejlmelde dit produkt.

Lenovo

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Lenovo support på tlf. 89 88 15 36 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Lexmark

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Lexmark support på tlf. 38 48 72 46 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

LG Electronics

Der tilbydes telefonisk support på 80 88 57 57. Har du en fejlbehæftet LG monitor kan du i øvrigt fejlmelde denne direkte hos Infocare.

Linksys

Der tilbydes teknisk support via livechat direkte hos Linksys.

Logitech

Der tilbydes telefonisk support på Logitech produkter – ring på 38 32 31 20. Såfremt dit produkt er en Harmony-remote skal du ringe på 80 88 79 05.

M

Microsoft

Når du køber en Microsoft retail licens kan du ringe på 82 33 31 00 for teknisk support – hverdage 9-17.

Microsoft Xbox

Du kan få teknisk support til din Xbox ved at ringe på 38 48 73 93.

N

Navigon

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Navigon support på tlf. 70 14 48 39 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Netgear

Ved eventuelle fejl eller mangler på produktet 30 dage fra fakturadatoen kontaktes Dustin A/S kundeservice. Herefter tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Netgear support på tlf. 80 70 26 66 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Nikon

Der tilbydes telefonisk support på tlf. 32 45 20 00.
Service- og garantireparationer udføres af DFA Service ApS.

Nokia

Der tilbydes teknisk supporther: www.microsoft.com/da-dk/mobile/support/kontakt. Ved eventuelle reklamationer kontakt venligst Dustin A/S kundeservice.

O

OKI

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte OKI support på tlf. 43 66 65 00 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Olympus

Der tilbydes teknisk support på tlf. 44 73 47 30. I tilfælde af fejl eller mangel på dit Olympus produkt kan du desuden fejlmelde dette direkte hos Olympus: http://www3.olympus.dk/service_formular.asp

P

Packard Bell

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Packard Bell support på tlf. 69 91 80 43 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Panasonic

Der tilbydes teknisk support på tlf. 43 20 08 60.

Philips

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Philips support på tlf. 35 25 83 14 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Polar

Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 45 41 05 30.

S

Samsung

Hovedtelefonnummer: 70 70 19 70 Printer support: 70 12 44 00 Monitor: 70 14 50 92 (OBS! Kun for erhvervskunder – hvis du er privatkunde bedes du kontakte Dustin home kundeservice på 88 330 330)

Du kan desuden fejlmelde din Samsung monitor direkte på servicebroker.dk

Sennheiser

Der tilbydes teknisk support og vejledning for slutbrugeren på tlf. 70 26 66 33.

Sharp

Der tilbydes teknisk support for erhvervskunder og professionelle løsninger på tlf. 70 23 03 10. Hvis du har brug for hjælp til opsætning af dit Sharp TV kan du ringe til UMC Service på tlf. 89 88 63 17, der fx kan hjælpe med opsætning af TV-kanaler.

SONY

Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 70 11 21 05. Der findes tre servicecentre i Danmark, hvor du som kunde kan få repareret dit Sony produkt, i henholdsvis Pandrup, Assens og Tåstrup. Mere information herom kan findes på www.servicecentergruppen.dk, hvor du også kan oprette en reparationssag.

Du skal dog selv sørge for transport til servicecentret, hvorefter transporten tilbage vil være fragtfri.

Sony Ericsson

Der tilbydes teknisk support på tlf. 33 31 28 28

SONY Vaio

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Sony Vaio support på tlf. 70 11 21 05 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

T

TomTom

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte TomTom support på tlf. 35 25 65 14 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Toshiba

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Toshiba support på tlf. 80 88 17 50 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

X

Xerox

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Xerox support på tlf. 70 10 72 88 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Y

Yamaha

Hvis du har en reklamation på dit Yamaha produkt og ønsker at det bliver repareret inden for garanti, kan du med fordel tage kontakt til High End Musikservice, der håndterer alle Yamahas garantireparationer i Danmark, enten på telefon 38 71 11 14 eller på mail: info@highendmusik.dk.
br> Herefter sørger de for at produktet transporteret ind til dem, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Z

Zyxel

Der tilbydes teknisk support på følgende link: Zyxel/kontakt. Ved eventuelle reklamationer kontakt venligst Dustin A/S kundeservice.