Den bedste support til dit produkt får du direkte gennem producentens support.
Producenten har autoriserede teknikere med enestående viden om deres produkter, og mange problemer kan løses over telefonen, uden at du behøver at sende produktet ind og risikere afbrydelser i arbejdet.
Hvis fejlen ikke kan løses med hjælp fra supporten, vil du få instruktioner til garantiservice.
Kontakt Dustins ordreafdeling med oplysninger om model og serienummer samt det ønskede serviceniveau, så hjælper vi dig med at vælge den rette aftale.
Producentens support
Den bedste support til dit produkt får du direkte gennem produsentens support.
Producenten har autoriserede teknikere med enestående viden om deres produkter, og mange problemer kan løses over telefon uden at skulle sende produktet ind og risikere afbrydelser i arbejdet.
Hvis supporten ikke kan løse problemet og beder dig kontakte forhandleren, kan du oprette en sag via "Min konto".
Service
Hvis sagen drejer sig om et ødelagt produkt fra et af følgende mærker, kan du nemt oprette en service- og fejlrapport via vores partnere på Fejlrapportering og Support. Her får du hurtig hjælp med næste skridt i processen.
Acer, Asus (Ikke skærme), Dreame, Huawei, Lenovo, Motorola, Samsung (Ikke TV).
Gælder sagen et andet mærke eller model, kan I oprette en sag som beskrevet nedenfor.
Opret sag
Kontakt kundeservice, hvis der mangler en konto eller et login.
Kontakt os på 78 71 23 23 eller [email protected].
Producent support
Vi anbefaler at du først kontakter producenten i tilfælde af at produktet ikke virker efter hensigten.