Returnering & fejlkøb
Ofte stillede spørgsmål
Producentens support
Den bedste support til dit produkt får du direkte gennem produsentens support.
Producenten har autoriserede teknikere med enestående viden om deres produkter, og mange problemer kan løses over telefon uden at skulle sende produktet ind og risikere afbrydelser i arbejdet.
Hvis supporten ikke kan løse problemet og beder dig kontakte forhandleren, kan du oprette en sag via "Min konto".
Service
Hvis sagen drejer sig om et ødelagt produkt fra et af følgende mærker, kan du nemt oprette en service- og fejlrapport via vores partnere på Fejlrapportering og Support. Her får du hurtig hjælp med næste skridt i processen.
Acer, Asus (Ikke skærme), Dreame, Huawei, Lenovo, Motorola, Samsung (Ikke TV)
Gælder sagen et andet mærke eller model, kan I oprette en sag som beskrevet nedenfor.
.Opret sag
- Log ind og klik på "Min konto".
- Gå til din ordrehistorik, vælg den relevante ordre, og klik på "Opret en sag".
- Udfyld formularen og send sagen.
- Vi kontakter dig via e-mail med yderligere instruktioner.
Kontakt kundeservice, hvis der mangler en konto eller et login.
For at annullere din ordre, kontakt os på [email protected] og oplys dit ordrenummer.
Bemærk, at tjenester eller produkter uden returret ikke kan annulleres.
Du er også velkommen til at chatte med os eller ringe på 78 71 23 23 i vores normale åbningstider.
Kunden har returret indtil 8 dage efter leveringen på den af kunden opgivne adresse.
Læs mere om returvilkår under Returinformation eller vores handelsbetingelser.
Hvis I ønsker at foretage en returnering, kan I oprette en sag via jeres ordrehistorik.
Sådan returnerer I en vare til Dustin:
- Log ind og gå til "Min konto".
- Vælg den relevante ordre og markér de produkter, der skal returneres.
- Angiv årsagen til returneringen og send sagen ind.
Vi vender tilbage via e-mail med en returseddel og yderligere instruktioner.
Kontakt kundeservice, hvis I mangler en konto eller ikke kan logge ind.
Leverings- og faktureringsadresse
Af sikkerhedsmæssige årsager skal nye adresser sendes til [email protected] (oplys venligst ordrenummer ved kontakt). Hvis I har en konto, kan I i stedet tilføje adressen selv.
Annullering & Dellevering
For at annullere en ordre, kontakt os på 78712323 eller via chat og oplys ordrenummeret. Bemærk, at tjenester eller produkter uden returret ikke kan annulleres.
Selvbetjening for dellevering findes i jeres ordrehistorik. Find jeres ordre, og klik på dellevering.
Hvis I ikke har mulighed for at logge ind, bedes I kontakte ordreafdelingen på [email protected], 787123230, eller via chat.
Hvis du har modtaget et produkt, der er blevet skadet under transport, skal vi kontakte transportfirmaet med en reklamation hurtigst muligt. Udvendige skader skal anmeldes inden for 24 timer, og skjulte skader inden for 7 dage.
For at kunne hjælpe dig videre med reklamationen har vi brug for følgende oplysninger:
- Ordre og kollinummer
Vi har brug for billeder af selve skaden, så vedlæg venligst billeder af:
- Den indvendige og udvendige emballage. For den udvendige emballage skal vi bruge billeder fra alle sider.
- Produktet med skaden. Tag gerne nærbilleder af skaden samt billeder, der viser hele produktet.
- Selve fragtbrevet
Dette gælder også, hvis emballagen ikke er skadet. I så fald skal vi stadig modtage billeder, der viser, at emballagen er uskadet.
Send informationen til [email protected]
Nyttige links
Returinformation
Her kan du læse mere om returvareprocessen.
Handelsbetingelser
Her kan du læse mere om vores handelsbetingleser.
Dustins Klageafdeling
Hvis vi mod forventning skulle svigte i håndteringen af din sag, kan du henvende dig til vores dedikerede klageafdeling, som er der, hvis du føler dig uretfærdigt behandlet, eller hvis noget ikke har fungeret, som du havde tænkt dig.
Har du brug for rådgivning?
Kontakt os på 78712323 eller [email protected].
Har du problemer med en ordre?
1. Login
Du skal være logget på for at kunne oprette en sag.
2. Ordrehistorik
Gå til din ordrehistorik, og vælg ordren det drejer sig om.
3. Opret en sag
Klik på knappen "Opret en sag" og udfyld formularen.
4. Feedback
Vi svarer hurtigst muligt. Du kan se status på din sag her.
Nyttige links
Returinformation
Her kan du læse mere om returvareprocessen.
Producent support
Vi anbefaler at du først kontakter producenten i tilfælde af at produktet ikke virker efter hensigten.
Handelsbetingelser
Her kan du læse mere om vores handelsbetingleser.
Dustins Klageafdeling
Hvis vi mod forventning skulle svigte i håndteringen af din sag, kan du henvende dig til vores dedikerede klageafdeling, som er der, hvis du føler dig uretfærdigt behandlet, eller hvis noget ikke har fungeret, som du havde tænkt dig.