Returnering & fejlkøb

Ofte stillede spørgsmål

Desværre kan du ikke ændre en ordre, der bliver behandlet. Det skyldes vores lagerrobotters hurtige håndteringstid. Ordrer, hvor alle produkter er på lager, pakkes typisk inden for få minutter. Det er dog muligt at foretage ændringer på en afventende ordre, f.eks. en ordre, hvor noget er i restordre. Hvis du ønsker dellevering af en sådan ordre, kan du sende en forespørgsel via Ordrehistorik under Min konto. For andre ændringer af din ordre; Kontakt os venligst på [email protected] eller ringe til 78 71 23 23 (hverdage 08:30-16:00), så hjælper vi dig.

Hvis du har modtaget et produkt, der er blevet skadet under transport, skal vi kontakte transportfirmaet med en reklamation hurtigst muligt. Udvendige skader skal anmeldes inden for 24 timer, og skjulte skader inden for 7 dage.


For at kunne hjælpe dig videre med reklamationen har vi brug for følgende oplysninger:

  • Ordre og kollinummer

Vi har brug for billeder af selve skaden, så vedlæg venligst billeder af:

  • Den indvendige og udvendige emballage. For den udvendige emballage skal vi bruge billeder fra alle sider.
  • Produktet med skaden. Tag gerne nærbilleder af skaden samt billeder, der viser hele produktet.
  • Selve fragtbrevet

Dette gælder også, hvis emballagen ikke er skadet. I så fald skal vi stadig modtage billeder, der viser, at emballagen er uskadet.

Send informationen til [email protected]

  1. Log ind, og klik på "Min konto".
  2. Gå til din ordrehistorik, vælg den relevante ordre, og klik på "Opret en sag".
  3. Udfyld formularen, og indsend sagen.

Vi vil kontakte dig via e-mail med yderligere instruktioner. Hvis du ikke kan logge ind, kan du kontakte vores kundeservice via mail [email protected]

Den bedste support til dit produkt får du direkte gennem produsentens support.

Producenten har autoriserede teknikere med enestående viden om deres produkter, og mange problemer kan løses over telefon uden at skulle sende produktet ind og risikere afbrydelser i arbejdet.

Hvis supporten ikke kan løse problemet og beder dig kontakte forhandleren, kan du oprette en sag via "Min konto".

  1. Log ind og klik på "Min konto".
  2. Gå til din ordrehistorik, vælg den relevante ordre, og klik på "Opret en sag".
  3. Udfyld formularen og send sagen.
  4. Vi kontakter dig via e-mail med yderligere instruktioner.

Kontakt kundeservice, hvis der mangler en konto eller et login.

  1. Log ind, og klik på "Min konto".
  2. Gå til din ordrehistorik, vælg den relevante ordre, og klik på "Opret en sag".
  3. Udfyld formularen, og indsend sagen.

Vi vil kontakte dig via e-mail med yderligere instruktioner. Hvis du ikke kan logge ind, kan du kontakte vores kundeservice via mail [email protected]

Status på en igangværende retursag kan oplyses ved henvendelse pr. mail til [email protected].

Har du brug for rådgivning?

Kontakt os på 78712323 eller [email protected].

Har du problemer med en ordre?

1. Login

Du skal være logget på for at kunne oprette en sag.

2. Ordrehistorik

Gå til din ordrehistorik, og vælg ordren det drejer sig om.

3. Opret en sag

Klik på knappen "Opret en sag" og udfyld formularen.

4. Feedback

Vi svarer hurtigst muligt. Du kan se status på din sag her.

Nyttige links

Returinformation
Her kan du læse mere om returvareprocessen.

Producent support
Vi anbefaler at du først kontakter producenten i tilfælde af at produktet ikke virker efter hensigten.

Handelsbetingelser
Her kan du læse mere om vores handelsbetingleser.

Dustins Klageafdeling
Hvis vi mod forventning skulle svigte i håndteringen af din sag, kan du henvende dig til vores dedikerede klageafdeling, som er der, hvis du føler dig uretfærdigt behandlet, eller hvis noget ikke har fungeret, som du havde tænkt dig.

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling & Faktura