Returnering & fejlkøb

Ofte stillede spørgsmål

Desværre kan du ikke ændre en ordre, der bliver behandlet. Det skyldes vores lagerrobotters hurtige håndteringstid. Ordrer, hvor alle produkter er på lager, pakkes typisk inden for få minutter. Det er dog muligt at foretage ændringer på en afventende ordre, f.eks. en ordre, hvor noget er i restordre. Hvis du ønsker dellevering af en sådan ordre, kan du sende en forespørgsel via Ordrehistorik under Min konto. For andre ændringer af din ordre; Kontakt os venligst på [email protected] eller ringe til 78 71 23 23 (hverdage 08:30-16:00), så hjælper vi dig.

Varer skal altid kontrolleres ved levering. Dette er for at sikre, at din ordre er leveret som forventet og for at sikre, at vi i tilfælde af transportskader (synlige såvel som skjulte) kan imødekomme transportørens reklamationsfrist. Når der oprettes retursag pga. transportskade, skal vi bruge fyldestgørende billeddokumentation af både emballage og vare, evt. en udpakningsvideo. Dette gælder både ydre og evt. indre emballage. Vores transportør skal bruge dette til yderligere sagsbehandling og kan, såfremt dette ikke forefindes, risikere at afvise yderligere sagsbehandling.

Dustin kundeservice: 78712323.

Såfremt den leverede vare ikke har samme specifikationer, som den bestilte vare, eller såfremt du har modtaget andre varer end de bestilte, bedes du oprette en retursag. 

Se vejledning her.

Vi anbefaler at du først kontakter producenten i tilfælde af at produktet ikke virker efter hensigten.

Klik her for producenternes kontakinformation.

Hvis producenten ikke har support i Danmark, skal du oprette en retursag. Det sker ved at logge på Dustin.dk og derefter klikke på din ordreoversigt. I ordreoversigten kan du vælge din oprindelige salgsordre og derefter oprette sag ved at trykke på feltet ”Ny sag”. Sagen er derefter oprettet i vores retursystem, og vi vender tilbage til dig vedrørende det videre forløb. 

Hvis du har modtaget en vare, som ikke svarer til det bestilte, skal der oprettes en retursag. Dette sker ved at logge på Dustin.dk og derefter klikke på din ordreoversigt. I ordreoversigten vælger du din oprindelige salgsordre og kan derefter oprette sag ved at trykke på feltet ”Ny sag”. Sagen er derefter oprettet i vores retursystem, og vi vender tilbage til dig vedrørende det videre forløb. Du kan derudover kontakte din account manager eller et af vores teams. De kan ligeledes assistere dig i oprettelsen af en retursag.

Status på en igangværende retursag kan oplyses ved henvendelse pr. mail til [email protected].

Har du brug for rådgivning?

Kontakt os på 78712323 eller [email protected].

Har du problemer med en ordre?

1. Login

Du skal være logget på for at kunne oprette en sag.

2. Ordrehistorik

Gå til din ordrehistorik, og vælg ordren det drejer sig om.

3. Opret en sag

Klik på knappen ”Ny sag” og udfyld formularen.

4. Feedback

Vi svarer hurtigst muligt. Du kan se status på din sag her.

Nyttige links

Returinformation
Her kan du læse mere om returvareprocessen.

Producent support
Vi anbefaler at du først kontakter producenten i tilfælde af at produktet ikke virker efter hensigten.

Handelsbetingelser
Her kan du læse mere om vores handelsbetingleser.

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling & Faktura