Grundet juletravlhed kan der forekomme 1-3 dages længere leveringstid.

Finansiering.

Leje eller rammeaftale. Et omkostningseffektivt alternativ til kontantkøb.

For de fleste virksomheder er det brugen, ikke ejerskabet, af IT-udstyret, som giver virksomheden værdi. Samtidigt skal virksomhedens penge være tilgængelige for investeringer, som kan give afkast på både kort og lang sigt.

Det er blandt andet derfor, mange virksomheder vælger at leje sit IT-udstyr hos os i stedet for at købe det kontant. At leje er omkostningseffektivt, eftersom det både sparer tid og penge.

Hos Dustin kan du finansiere alle dine indkøb - fra hardware og software til tjenester og løsninger. Afhængigt af dine indkøb i løbet af et år, tilbyder vi to finansieringsmuligheder:

Lejeaftale


Hvem?

For alle, der ikke vil eje sit IT-udstyr.

Hvordan?

Du ansøger om en lejeaftale, når du er gået til kassen på dustin.dk. Du vælger, om du vil leje i 24 eller 36 måneder. Efter godkendt kredittjek modtager du en e-mail med en lejeaftale, der skal underskrives. Alt er klart i løbet af et minut.

Hvorfor?

Du skal ikke lægge et kontantbeløb, og din lejeaftale påvirker ikke virksomhedens øvrige kreditter, så du kan bruge bankens kredit til andre investeringer. Nemmere administration, da alle indkøb samles i én aftale. Overblik over omkostningerne med én faktura pr. betalingsperiode. Du beholder likviditet og soliditet.

Bagefter?

Efter aftaletiden kan du vælge at aflevere udstyret tilbage eller udskifte det til nyt. Det gamle udstyr anonymiseres, slettes og genbruges/genvindes på en miljøvenlig og certificeret måde. Du kan også vælge at fortsætte lejen af udstyret eller købe det til på det tidspunkt aktuel markedsværdi.

Rammeaftale


Hvem?

For alle vores kunder, der finansierer minimum 300.000 DKK pr. år.

Hvordan?

Din virksomhed tegner en aftale med en aftalt grænse, som sættes over 6 måneder, finansiering på 24 eller 36 måneder. Samtlige bestillinger samles og startes pr. kvartal.

Hvorfor?

Ud over de fordele, en lejeaftale tilbyder, giver en rammeaftale også nemmere administration takket være færre fakturaer, som skal håndteres (fakturering sker én gang pr. kvartal). Bedre cashflow og kredittid.

Bagefter?

Efter aftaletiden kan du vælge at aflevere udstyret tilbage eller udskifte det til nyt. Det gamle udstyr anonymiseres, slettes og genbruges/genvindes på en miljøvenlig og certificeret måde.

Vil du vide mere?

Lad en af vores specialister kontakte dig eller ring til os direkte på 70 13 70 40.

Vær først med det nyeste