Levering
Ofte stillede spørgsmål
Såfremt din ordre placeres inden kl. 14.30, og varen er på lager, sendes den som udgangspunkt samme hverdag til transportdistributionslageret i Danmark, hvorefter den klargøres til levering. Er din bestilte vare ikke på lager, vil en estimeret leveringstid være angivet på varekortet. Ved bestillingsvarer vil leveringstiden være anført som ukendt. Her kan leveringstiden være afhængig af, hvornår vi modtager varen fra vores leverandør. Vi bestræber os selvfølgelig på at få din vare leveret til dig hurtigst muligt.
Hvis der er forskellige leveringstider på produkterne i din ordre, kan du tilføje dellevering. Dette vælger du, når du afgiver en bestilling hos os.
Hvis du allerede har afgivet en bestilling og ønsker at opdele leveringen, anbefaler vi, at du kontakter os via [email protected], så hjælper vi dig.
Hvis din pakke ikke er modtaget trods status som leveret, bedes du kontakte os. Dette sker enten via mail til [email protected], via din normale kontaktperson eller via sagsoprettelse på din ordreoversigt på dustin.dk. Vi vil derefter starte en sag overfor transportøren. Du vil ligeledes blive orienteret om det videre forløb.
Hvis du har modtaget et produkt, der er blevet skadet under transport, skal vi kontakte transportfirmaet med en reklamation hurtigst muligt. Udvendige skader skal anmeldes inden for 24 timer, og skjulte skader inden for 7 dage.
For at kunne hjælpe dig videre med reklamationen har vi brug for følgende oplysninger:
- Ordre og kollinummer
Vi har brug for billeder af selve skaden, så vedlæg venligst billeder af:
- Den indvendige og udvendige emballage. For den udvendige emballage skal vi bruge billeder fra alle sider.
- Produktet med skaden. Tag gerne nærbilleder af skaden samt billeder, der viser hele produktet.
- Selve fragtbrevet
Dette gælder også, hvis emballagen ikke er skadet. I så fald skal vi stadig modtage billeder, der viser, at emballagen er uskadet.
Send informationen til [email protected]
- Find dit kollinummer i e-mailen "Din ordre er på vej".
- Gå til Brings pakkesporing, og indtast kollinummeret (linket findes også i e-mailen "Din ordre er på vej").
- Hvis der mangler et kollinummer i den e-mail, du har modtaget fra os, eller hvis søgningen ikke giver et resultat, kan du kontakte os på 78 71 23 23 eller [email protected]
Den aktuelle lagerstatus findes altid på den enkelte produktside sammen med den tilhørende ikon.
Nyttige links
Leveringsinformation
Her kan du læse mere om levering.
Transportinformation
Her kan du læse mere om transportomkostninger.
Spor forsendelse
I kan spore jeres ordre via jeres ordrehistorik. Klik på den relevante ordre, derefter Leveringsinformation og "Spor Pakke".
Har du spørgsmål om levering?
Kontakt os på 78 71 23 23, eller [email protected].
Nyttige links
Leveringsinformation
Her kan du læse mere om levering.
Transportinformation
Her kan du læse mere om transportomkostninger.