Problemer med ordrebekræftelser

Vi oplever i øjeblikket tekniske problemer med at sende ordrebekræftelser for nye bestillinger. Vi arbejder på at løse dette så hurtigt som muligt.

Tekniske problemer på visse sider

Vi oplever i øjeblikket tekniske problemer med nogle sider, der ikke indlæses eller fungerer som de skal. Vi arbejder på at løse problemet så hurtigt som muligt.

Tekniske problemer

Vi oplever i øjeblikket tekniske problemer med vores ordresystem, hvilket kan medføre længere ekspeditionstid ved kontakt til kundeservice.

Tekniske problemer med telefonen

Vi oplever i øjeblikket tekniske problemer med vores telefonsystem, hvilket kan resultere i, at du ikke kan nå os via telefon. Har du brug for hjælp, så brug venligst vores chatfunktion eller find svar på de mest almindelige spørgsmål på denne side.

Længere svartid på e-mail

I øjeblikket har vi længere svartid på e-mail. For hurtigere service, brug vores chat eller find dit svar under Kundeservice.

Der er i øjeblikket svindel SMS-beskeder i omløb.

Der er i øjeblikket svindel SMS-beskeder i omløb, hvor afsenderen udgiver sig for at være Dustin og beder modtageren om at ringe til et nummer vedrørende en ordre. Denne SMS er ikke fra Dustin. Vi sender aldrig SMS-beskeder, hvor vi beder kunder om at ringe til os angående en ordre, og vi beder aldrig nogen om at identificere sig med BankID over telefonen.

Der er i øjeblikket svindel SMS-beskeder i omløb.

Der er i øjeblikket svindel SMS-beskeder i omløb, hvor afsenderen udgiver sig for at være Dustin og beder modtageren om at ringe til et nummer vedrørende en ordre. Denne SMS er ikke fra Dustin. Vi sender aldrig SMS-beskeder, hvor vi beder kunder om at ringe til os angående en ordre, og vi beder aldrig nogen om at identificere sig med BankID over telefonen.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling & Faktura

Ofte stillede spørgsmål

Såfremt din ordre placeres inden kl. 14.30, og varen er på lager, sendes den som udgangspunkt samme hverdag til transportdistributionslageret i Danmark, hvorefter den klargøres til levering. Er din bestilte vare ikke på lager, vil en estimeret leveringstid være angivet på produktsiden. Ved bestillingsvarer vil leveringstiden være anført som ukendt. Her kan leveringstiden være afhængig af, hvornår vi modtager varen fra vores leverandør. Vi bestræber os selvfølgelig på at få din vare leveret til dig hurtigst muligt.

Sendes omgående
Downloades med det samme
Sendes som regel inden for 48 timer
Sendes som regel inden for 3-4 dage
Forventet på lager: XX-XX-XXXX
Bestillingsvare

Lagerstatus på et produkt vil fremgå på produktsiden. Lagerstatus kan variere. Såfremt lagerstatus står som ”Ukendt”, er leveringstiden afhængig af en ekstern leverandør og kan derfor ikke garanteres af Dustin.

Sendes omgående
Downloades med det samme
Sendes som regel inden for 48 timer
Sendes som regel inden for 3-4 dage
Forventet på lager: XX-XX-XXXX
Bestillingsvare
  1. Log ind ved at indtaste brugernavn og adgangskode, og gå til 'Min Konto'.
    1. Her kan du ændre kontoindstillinger, administrere adresser og håndtere brugere.
  2. Kontakt os, hvis du mangler loginoplysninger, så hjælper vi dig videre.
  3. Vi vil kontakte deg via e-post med ytterligere instruksjoner.

Du finder din faktura under din ordreoversigt, når du logger ind på din konto på Dustin.dk. Du har her ligeledes mulighed for at hente en kopi.

Desværre kan du ikke ændre en ordre, der bliver behandlet. Det skyldes vores lagerrobotters hurtige håndteringstid. Ordrer, hvor alle produkter er på lager, pakkes typisk inden for få minutter. Det er dog muligt at foretage ændringer på en afventende ordre, f.eks. en ordre, hvor noget er i restordre. Hvis du ønsker dellevering af en sådan ordre, kan du sende en forespørgsel via Ordrehistorik under Min konto. For andre ændringer af din ordre; Kontakt os venligst på [email protected] eller ringe til 78 71 23 23 (hverdage 08:30-16:00), så hjælper vi dig.

Den bedste support til dit produkt får du direkte gennem produsentens support.

Producenten har autoriserede teknikere med enestående viden om deres produkter, og mange problemer kan løses over telefon uden at skulle sende produktet ind og risikere afbrydelser i arbejdet.

Hvis supporten ikke kan løse problemet og beder dig kontakte forhandleren, kan du oprette en sag via "Min konto".

  1. Log ind og klik på "Min konto".
  2. Gå til din ordrehistorik, vælg den relevante ordre, og klik på "Opret en sag".
  3. Udfyld formularen og send sagen.
  4. Vi kontakter dig via e-mail med yderligere instruktioner.

Kontakt kundeservice, hvis der mangler en konto eller et login.