Såfremt din ordre placeres inden kl. 15.00, og varen er på lager, sendes den som udgangspunkt samme hverdag til transportdistributionslageret i Danmark, hvorefter den klargøres til levering. Er din bestilte vare ikke på lager, vil en estimeret leveringstid være angivet på produktsiden. Ved bestillingsvarer vil leveringstiden være anført som ukendt. Her kan leveringstiden være afhængig af, hvornår vi modtager varen fra vores leverandør. Vi bestræber os selvfølgelig på at få din vare leveret til dig hurtigst muligt.
Lagerstatus på et produkt vil fremgå på produktsiden. Lagerstatus kan variere. Såfremt lagerstatus står som ”Ukendt”, er leveringstiden afhængig af en ekstern leverandør og kan derfor ikke garanteres af Dustin.
Du kan ændre dine oplysninger ved at logge ind og derefter gå til kontoindstillinger under ”Min konto”. Her kan du se og redigere i din aktive brugerinformation samt opdatere password, administrere diverse brugere og ændre yderligere kontoindstillinger.
Du finder din faktura under din ordreoversigt, når du logger ind på din konto på Dustin.dk. Du har her ligeledes mulighed for at hente en kopi.
Desværre kan du ikke ændre en ordre, der bliver behandlet. Det skyldes vores lagerrobotters hurtige håndteringstid. Ordrer, hvor alle produkter er på lager, pakkes typisk inden for få minutter. Det er dog muligt at foretage ændringer på en afventende ordre, f.eks. en ordre, hvor noget er i restordre. Hvis du ønsker dellevering af en sådan ordre, kan du sende en forespørgsel via Ordrehistorik under Min konto. For andre ændringer af din ordre; Kontakt os venligst på [email protected] eller ringe til 78 71 23 23 (hverdage 08:30-16:00), så hjælper vi dig.
Vi anbefaler at du først kontakter producenten i tilfælde af at produktet ikke virker efter hensigten.
Klik her for producenternes kontakinformation.
Hvis producenten ikke har support i Danmark, skal du oprette en retursag. Det sker ved at logge på Dustin.dk og derefter klikke på din ordreoversigt. I ordreoversigten kan du vælge din oprindelige salgsordre og derefter oprette sag ved at trykke på feltet ”Ny sag”. Sagen er derefter oprettet i vores retursystem, og vi vender tilbage til dig vedrørende det videre forløb.