Bestilling

Ofte stillede spørgsmål

1. Login
Du skal være logget ind for at kunne placere en ordre. Hvis du ikke har en konto i forvejen, skal du klikke her for at oprette en bruger.

2. Tilføj produkter til indkøbskurven
Tryk på den sorte ”Tilføj til kurv”-knap på det ønskede produkt.

3. Gennemfør bestilling
Klik på ikonet ”Indkøbsvogn” øverst i højre hjørne og vælg ”Gå til indkøbsvognen”.

4. Problemer herfra
Har du brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på 78712323 eller [email protected].

Vi har ingen butik. Du kan enten bestille dine produkter via nettet eller telefonisk via vores kundeservice, salgskonsulenter eller Account Managers.

Såfremt din ordre placeres inden kl. 15.00, og varen er på lager, sendes den som udgangspunkt samme hverdag til transportdistributionslageret i Danmark, hvorefter den klargøres til levering. Er din bestilte vare ikke på lager, vil en estimeret leveringstid være angivet på produktsiden. Ved bestillingsvarer vil leveringstiden være anført som ukendt. Her kan leveringstiden være afhængig af, hvornår vi modtager varen fra vores leverandør. Vi bestræber os selvfølgelig på at få din vare leveret til dig hurtigst muligt.

Sendes omgående
Downloades med det samme
Sendes som regel inden for 48 timer
Sendes som regel inden for 3-4 dage
Forventet på lager: XX-XX-XXXX
Bestillingsvare

Desværre kan du ikke ændre en ordre, der bliver behandlet. Det skyldes vores lagerrobotters hurtige håndteringstid. Ordrer, hvor alle produkter er på lager, pakkes typisk inden for få minutter. Det er dog muligt at foretage ændringer på en afventende ordre, f.eks. en ordre, hvor noget er i restordre. Hvis du ønsker dellevering af en sådan ordre, kan du sende en forespørgsel via Ordrehistorik under Min konto. For andre ændringer af din ordre; Kontakt os venligst på [email protected] eller ringe til 78 71 23 23 (hverdage 08:30-16:00), så hjælper vi dig.

Lagerstatus på et produkt vil fremgå på varekortet. Lagerstatus kan variere. Såfremt lagerstatus står som ”Ukendt”, er leveringstiden afhængig af en ekstern leverandør og kan derfor ikke garanteres af Dustin.

Såfremt du har tilgodehavende i form af kreditnota eller tidligere indbetaling, kan denne modregnes. Du bedes klart anføre i indbetalingsteksten hvad, der er modregnet. Alternativt kan du kontakte vores bogholderi på [email protected].

Har du brug for rådgivning?

Kontakt os på 78712323 eller [email protected].

Har du problemer med en ordre?

1. Login

Du skal være logget på for at kunne oprette en sag.

2. Ordrehistorik

Gå til din ordrehistorik, og vælg ordren det drejer sig om.

3. Opret en sag

Klik på knappen ”Ny sag” og udfyld formularen.

4. Feedback

Vi svarer hurtigst muligt. Du kan se status på din sag her.

Nyttige Links

Handelsbetingelser
Her kan du læse mere om vores handelsbetingelser.

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling & Faktura