Det første skridt i vores klagehåndtering er, at du kontakter vores kundesupport og indsender din klage. Vi bestræber os på at behandle hver klage så hurtigt som muligt. Hvis det af en eller anden grund ikke er muligt at løse din klage øjeblikkeligt, vil vi holde dig opdateret om fremskridtene i behandlingen.
Den mest bekvemme måde at kontakte vores kundeservice på er via e-mail på [email protected]. Vi er også tilgængelige for chat via vores hjemmeside og telefonisk på 78 71 23 23.
Hvis du stadig ikke er tilfreds med, hvordan vi har håndteret din klage, kan du følge de trin, der er angivet nedenfor, for at anmode om en retfærdig gennemgang af sagen.
Dustins ambition er at sikre dig så korte ventetider som muligt. Derfor fjerner vi unødvendige mellemled og giver dig mulighed for at tale direkte med producentens support. Dustin tilbyder den bedste ekspertise på alle de produkter, vi sælger. Derfor er det en fordel for dig at tale med en person, som er uddannet inden for netop det produkt, du har købt. Dette vil give dig bedre service og forkorte behandlingstiden.
Det er almindelig praksis inden for IT-branchen, at producenter i stedet for forhandlere står for service og support, hvilket hænger sammen med produkternes tekniske kompleksitet. Forskellige producenter har forskellige betingelser for deres garantier vedrørende service og support.
Har du modtaget et endeligt svar fra vores kundeservice vedrørende din klage, men stadig ikke er tilfreds med svaret, har du mulighed for at kontakte vores Klageafdeling. Klageafdelingen vil derefter overtage undersøgelsen af din klage og være ansvarlig for at evaluere sager, som tidligere er blevet håndteret af Dustins kundeservice. Klageafdelingen handler helt uafhængigt af vores kundeservice og vil nøje undersøge sagen på en upartisk måde.
Klageafdelingen arbejder aktivt med at identificere muligheder for forbedring af vores procedurer og byder også velkommen til andre synspunkter og meninger om vores virksomhed.
Service: Når en autoriseret tekniker udfører en handling på et produkt, enten hvis det er sendt ind eller stadig er på stedet hos kunden.
Support: Henviser til vejledning via nettet, e-mail eller telefon, for eksempel om hvordan et produkt skal tilsluttes, eller hvordan man fejlsøger det, hvis det ikke fungerer.
DOA: Står for "Dead On Arrival" og betyder, at varen er ødelagt ved levering. Proceduren omkring dette varierer mellem forskellige producenter, men Dustins mål er, at udskiftning af defekte produkter inden for 14 dage skal blive standard for alle.
Garanti: En frivillig aftale, som normalt gives af producenten i Danmark. Gælder typisk produktionsfejl eller fejl, der opstår af sig selv, i en begrænset periode.
Reklamation: Når kunden informerer forhandleren om, at der er et problem med det købte produkt.