Arbejdsplads

Skab, redigér og underskriv PDF’er

Den kraftfulde kombination af Acrobat desktop software, den nye Acrobat DC mobilapp og Document Cloud tjenester giver dig mulighed for at skabe, redigere, underskrive og tracke pdf’er så dine medarbejdere kan udrette mere på kontoret eller på farten fra hvilken som helst mobil enhed.

- Når du skaber en PDF med Acrobat eller en af Adobes online-tjenester, får du mere end et billede af dit dokument. Du får en smart fil, som du kan redigere, underskrive, dele, beskytte og søge i, fortæller Mikael Sandberg, Partner Account Manager hos Adobe.

Når du skaber en PDF med Acrobat eller en af Adobes online-tjenester, får du mere end et billede af dit dokument.

Med Adobes cloud-tjeneste har man adgang til alle de værktøjer man kan have behov for, når man skal konvertere, redigere og signere PDF’er, og giver fuld mobilitet, så man kan starte et dokument på arbejde, tilpasse det i toget og sende det til godkendelse fra dagligstuen.

Med e-signaturfunktionen kan man underskrive juridisk bindende dokumenter med en enkelt finger på en touchbaseret enhed – eller med få klik via en browser. Desuden muliggør funktionen at man nemt kan sende, spore og gemme underskrevne dokumenter, så man bevarer overblikket, sparer tid og ressourcer på at grave papirdokumenter frem, og ikke mindst reducerer miljøpåvirkningen ved at have alt digitalt frem for at skulle udskrive eksempelvis juridiske kontrakter og aftaler.   

Læs mere om Adobe Acrobat og se flere produkter og løsninger fra Adobe her

Om Adobe

Softwarevirksomheden Adobe blev grundlagt i 1982 i Californien og har lige siden fokuseret på udvikling af software til grafisk produktion, multimedia og kreativitet.

11 juli 2016

Tags