Kundecase

Vigtigt at hjælpen kommer hurtigt og effektivt

Midtjysk Papindustri har brug for hurtig service og et stort udvalg.

Hurtig hjælp er ofte dobbelt hjælp. ­Derfor er Midtjysk Papindustri A/S i ­Billund særdeles glade for Dustin.

– For os er Dustin lig med god service, hurtig levering og et kæmpe udvalg, siger projektleder Kim Thranborg .

Indtil 2012 havde Midtjysk Papindustri A/S deres egen interne it-afdeling, men efterhånden blev det for omkostningstungt. Derfor valgte firmaet at nedlægge afdelingen og hente hjælp udefra, når det blev nødvendigt.

At Dustin blev valgt som leverandør var ikke tilfældigt, siger Kim Thranborg.

– Jeg kendte Dustin fra et tidligere job og vidste, at de kunne levere de ting, vi havde brug for; både inden for hardware, software og reservedele. ­Samtidig kunne vi se, at deres indstilling til service passede godt til os, siger han.

Et godt eksempel var en etiket-printer, som i fjor pludselig gik i stykker.

– Det hæmmede vores produktion temmelig meget, så det skulle gå hurtigt. Vi spurgte hos Dustin og en anden leverandør på en pris for reservedelen – men inden konkurrenten overhovedet havde meldt tilbage, havde Dustin leveret og monteret, så vi hurtigt kunne køre videre, siger Kim Thranborg.

Han er også begejstret for antallet af varenumre.

– Indtil nu har vi ikke spurgt om noget, de ikke har kunnet levere. På et tidspunkt skulle vi bruge et gammeldags farvebånd til en helt speciel printer, og der, troede jeg nok, at de måtte melde pas. Men nej, det skaffede de også både hurtigt og til en fornuftig pris, siger projektlederen.

Han understreger, at den høje service er vigtig for virksomheden.

– Groft sagt ringer vi jo kun, når der er et problem, vi ikke selv kan løse. Hver gang reagerer de hurtigt og professionelt, og for mig – der har det daglige it-ansvar i firmaet – er det meget væsentligt at have Dustin at trække på, pointerer Kim Thranborg.

Tekst: Per Gregeresen
Foto: Ole Munksgaard

29 september 2015

Tags