Arbejdsplads

Support, drift og sikkerhed – Cloud Client løser dine IT-udfordringer

Uden et velfungerende IT-system fungerer de fleste virksomheder i dag ikke. Med Dustins Cloud Client-service får du en velfungerende hardware- og software-løsning og hjælp fra førende eksperter. Vi tager os af din IT, så du slipper for besværet.

Ofte har små og mellemstore virksomheder andet at tænke på end at opdatere deres IT-systemer. Til dem har vi nu Cloud Client, som er en helhedsløsning, der kombinerer Client-as-a-Service med Office 365 og en mobil IT-løsning, hvor Dustins eksperter tager sig af alle drifts- og sikkerhedsspørgsmål.

– Vi overvåger proaktivt performance og sikkerhed samt opdatere software og andre basis-applikationer, så din computer fungerer optimalt. Vores job er at identificere og løse IT-problemer på kundernes klienter, inden de når til brugerne, forklarer Ewa Groppfeldt, som er produktchef for Cloud Client.

Servicen kan bruges til al moderne PC-hardware. Og hvis maskinparken skal opdateres, kan Dustin også hjælpe med det. Servicen inkluderer drift af klienter, support, opdateringer og kontinuerlig overvågning af systemet.

– I servicen indgår et antivirusprogram. Vi sørger for, at det altid er aktivt og opdateret, og vi overvåger alle forsøg på indtrængen. Det bliver et stort fremskridt for mange virksomheder, der ikke har mulighed for selv at afsætte den tid til IT-sikkerhed, som det kræver, siger Ewa Groppfeldt.

En vigtig del af servicen er bruger-supporten, som er ubegrænset. Vores service-desk svarer inden for to minutter på telefonen, men man kan også vælge at maile eller oprette en support-sag direkte fra en toolbar på skærmen.

– Det er bruger-support på brugernes betingelser, der indgår i pakkeløsningen. Du må ringe, lige så meget du vil, med alle de spørgsmål du har som bruger: Hvorfor kan jeg ikke printe ud? Hvordan sætter man et Skype-møde op? Hvordan skifter man signatur i Outlook? Hvorfor kan jeg ikke komme på Wi-Fi? Hvad som helst.

I servicen indgår også en tydelig månedsrapport med grafer og billeder af sundhedstilstanden for hele virksomhedens klient-park. Her vil det fremgå, hvis der findes nogle potentielle sikkerhedshuller, om dele af hardwaren skal opgraderes, hvilken antivirus der bruges, hvor mange support-sager, der er kommet ind, og alt det andet du har brug for at vide om dit IT-miljø.

– Og det bedste er: Du betaler kun for det antal aktive brugere, du har. Du behøver ikke være bekymret for, om du måske skal skære ned om et halvt år. Er der færre brugere, så betaler du for færre brugere, siger Ewa Groppfeldt.

Sådan fungerer Cloud Client:

Drift

Vores løsninger inden for teknik, drift, sikkerhed og opdateringer giver det bedst mulige klient-miljø.

Cloud-baseret Office 365

Vi sørger for, at du kan arbejde med Office, hvor du vil, når du vil, og på hvilken enhed du vil.

Overvågning

Fjernovervågning og proaktiv fejlretning sørger for, at systemerne fungerer problemfrit. Månedlig rapportering om IT-miljøets sundhedstilstand.

Support

Adgang til Dustins nordiske service-desk med en af markedets mest avancerede support-løsninger – via telefon, mail eller direkte på skærmen.

Tekst: Sam Sundberg

Læs mere: IT som en service lader dig fokusere på din kerneforretning eller klik her og læs mere om tjenesten.