Arbejdsplads

"Vi har lyttet til kundernes feedback"

Et sted, hvor erhvervskunder kan håndtere software, cloud- og andre tjenester. Velkommen til den nye Dustin Services Marketplace.

Længde: 2:10

Software og tjenester skal have lige så enkel og god service som hardware. Det er baggrunden for Dustin Services Marketplace. En portal til selvbetjening, der henvender sig til både mindre og større erhvervskunder.

– Kunderne forventer kun det bedste i dagens SaaS-baserede økonomi, siger Marcus Andersson, Nordic Service Product Manager hos Dustin.

– Med den hurtige vækst inden for SaaS og Cloud for B2B skal Dustin også være klar til at støtte og gøre det lettere for vores virksomhedskunder.

Dustin Services Marketplace

Portalen, som gør det muligt for dig at håndtere din software, tjenester og licenser et og samme sted.

En one stop shop

På portalen Dustin Services Marketplace kan du købe software, cloud- og tilhørende tjenester. Men det er også et sted, hvor du i princippet finder alt, hvad du behøver for at håndtere dine licenser. Du har det hele samlet og får et godt overblik.

Ny forbedret version

Vi har lyttet til vores kunder og taget deres feedback til os. Nu lancerer vi en opdateret og forbedret version af Dustin Services Marketplace. Den er mere brugervenlig, har en mere moderne grænseflade og et bedre udbud.

Altid åben

Du kan nemt logge ind på portalen, når det passer dig, uanset tidszone eller dag på ugen. Dustin Services Marketplace er integreret på Dustins websted. Hvis du er logget ind på Dustin med din normale konto, kan du bare klikke dig videre til portalen.

Dustin Services Marketplace

Hvad: En gratis portal, hvor du som erhvervskunde får overblik over din software, dine tjenester og licenser.

Hvem: Alle Dustins virksomhedskunder, som har en konto hos Dustin.

Hvordan: Dustin Services Marketplace er integreret på Dustins websted. Det vil sige, at hvis du er logget ind på Dustin med din normale konto, kan du bare klikke dig videre til platformen.

Findes der support? Platformen gør det lettere for dig at håndtere din software, cloud- og andre tjenester – men naturligvis er der også mulighed for at kontakte Dustins medarbejdere via både mail og telefon.

En forbedret platform

Dustin har også tidligere haft en portal for visse softwareprogrammer. Den har desværre ikke levet op til kundernes forventninger.

– Men vi har lyttet til vores kunder og taget deres feedback til os, og nu lancerer vi en opdateret og forbedret platform. Den er mere brugervenlig med mere moderne grænseflade og bedre udbud, siger Anouar Ben Jemia, Senior software and cloud specialist hos Dustin.

Den er mere brugervenlig med mere moderne grænseflader og bedre udbud.

Anouar Ben Jemia, Senior Software and Cloud Specialist på Dustin.

– På portalen kan kunderne selvfølgelig købe software, cloud- og tilhørende tjenester, men det er også et sted, hvor de i princippet finder alt, hvad de behøver for at håndtere sine licenser, siger Carl-Henrik Göth, Competence Area Lead hos Dustin.

– De kan provisionere, administrere, købe, ja, ganske enkelt håndtere al den software, der er købt via Marketplace, samlet et og samme sted. Det meste kan man sagtens købe direkte hos producenten, men så skal man holde styr på, hvor man har købt det, hvilket login man har der osv. Med vores Marketplace bliver det en one-stop-shop med alle de fordele, det indebærer.

Kvinde foretager et køb online

Med vores Marketplace bliver det en one-stop-shop, med alle de fordele, det indebærer.

Carl-Henrik Göth, Competence Area Lead hos Dustin.

Hold styr på dine licenser

Kunderne vil f.eks. nemt kunne se, hvor mange licenser de har købt fra respektive leverandør.

– På den måde får man et godt overblik, hvilket bliver vigtigere, jo flere licenser man har, påpeger Marcus Andersson.

– Og al den fleksibilitet, som softwareleverandøren tilbyder, f.eks. i form af års- eller månedslicenser, vil vi kunne tilbyde på platformen.

De store leverandører findes allerede på portalen, men det har også høj prioritet at få flere leverandører ind så hurtigt som muligt. Håbet er, at kunderne vil opleve, at deres hverdag bliver nemmere.

Man får et godt overblik, hvilket bliver vigtigere, jo flere licenser man har.

Marcus Andersson, Nordic Service Product Manager hos Dustin.

– Tag f.eks. en virksomhed, hvor en ny medarbejder skal starte mandag. Søndag eftermiddag kommer den ansvarlige i virksomheden i tanke om, at vedkommende ikke ved, om alle licenser er på plads. I stedet for at skulle vente til mandag morgen, når kundeserviceafdelingen åbner, kan vedkommende logge på portalen allerede søndag. Der kan vedkommende straks se, hvad der er på plads, og hvad der skal tilføjes, og ordne det hele på én gang, siger Carl-Henrik Göth.

En anden fordel er, at medarbejdere, der arbejder hjemmefra, eller medarbejdere, der arbejder på et satellitkontor i en anden tidszone, nemt kan gå ind i portalen, når det passer dem.

– Dustin Services Marketplace giver både Dustin og Dustins kunder større mulighed for og fleksibilitet til at håndtere software, cloud- og andre tjenester, siger Marcus Andersson.

Kom godt i gang med Dustin Services Marketplace

Tekst: Robert Långström

Dustin Services Marketplace

Portalen, som gør det muligt for dig at håndtere din software, tjenester og licenser et og samme sted.

En one stop shop

På portalen Dustin Services Marketplace kan du købe software, cloud- og tilhørende tjenester. Men det er også et sted, hvor du i princippet finder alt, hvad du behøver for at håndtere dine licenser. Du har det hele samlet og får et godt overblik.

Ny forbedret version

Vi har lyttet til vores kunder og taget deres feedback til os. Nu lancerer vi en opdateret og forbedret version af Dustin Services Marketplace. Den er mere brugervenlig, har en mere moderne grænseflade og et bedre udbud.

Altid åben

Du kan nemt logge ind på portalen, når det passer dig, uanset tidszone eller dag på ugen. Dustin Services Marketplace er integreret på Dustins websted. Hvis du er logget ind på Dustin med din normale konto, kan du bare klikke dig videre til portalen.

Dustin Services Marketplace

Hvad: En gratis portal, hvor du som erhvervskunde får overblik over din software, dine tjenester og licenser.

Hvem: Alle Dustins virksomhedskunder, som har en konto hos Dustin.

Hvordan: Dustin Services Marketplace er integreret på Dustins websted. Det vil sige, at hvis du er logget ind på Dustin med din normale konto, kan du bare klikke dig videre til platformen.

Findes der support? Platformen gør det lettere for dig at håndtere din software, cloud- og andre tjenester – men naturligvis er der også mulighed for at kontakte Dustins medarbejdere via både mail og telefon.

20 april 2022

Tags