Arbejdsplads

Opdateret Dustin Services Marketplace – din software, cloud og tjenester samlet på ét og samme sted

Dustin Services Marketplace har fået en ny grænseflade. En opdateret portal til selvbetjening, der henvender sig til dig som virksomhedskunde. Her får du et bedre overblik over software, cloud og tjenester og kan håndtere dem alle på ét og samme sted.

Længde: 2:10

En forbedret platform

Vi mener, at software og tjenester skal have lige så nem og god service som hardware. Derfor har vi skabt Dustin Services Marketplace. Desværre levede vores tidligere portal ikke op til forventningerne.

– Vi har lyttet til jer som kunder og taget jeres feedback til os, og nu lancerer vi en opdateret og forbedret portal, der er baseret på en ny platform. Den er mere brugervenlig med en mere moderne grænseflade, siger Anouar Ben Jemia, Senior software and cloud specialist hos Dustin.

Den er mere brugervenlig med en mere moderne grænseflade.

Anouar Ben Jemia, Senior software and cloud specialist hos Dustin.

– I portalen kan du som kunde selvfølgelig købe software, cloud og tilhørende tjenester, men det er også et sted, hvor du i princippet kan gøre alt, hvad du har brug for til at håndtere dine licenser, siger Carl-Henrik Göth, Competence area lead hos Dustin.

– Du kan nemt administrere al den software, der er købt via Marketplace, samlet på ét og samme sted. Det meste kan man sagtens købe direkte hos producenten, men så skal man holde styr på, hvor man har købt det, hvilket login man har der osv. Med vores Marketplace bliver det en one-stop-shop med alle de fordele, det indebærer.

Dustin Services Marketplace

Portalen, som gør det muligt for dig at håndtere din software, cloud og tjenester på ét og samme sted.

En one stop shop

På portalen Dustin Services Marketplace kan du købe software, cloud- og tilhørende tjenester. Men det er også et sted, hvor du i princippet finder alt, hvad du behøver for at håndtere dine licenser. Du har det hele samlet og får et godt overblik.

Ny forbedret version

Vi har lyttet til vores kunder og taget deres feedback til os. Nu lancerer vi en opdateret og forbedret version af Dustin Services Marketplace. Den er mere brugervenlig og har en mere moderne grænseflade.

Altid åben

Du kan nemt logge ind på portalen, når det passer dig, uanset tidszone eller dag på ugen. Når du er logget ind på Dustin med din normale konto, kan du nemt klikke dig videre til Dustin Services Marketplace.

Til portalen

Hvad: En gratis portal, hvor du som erhvervskunde får overblik over din software, cloud og tjenester.

For hvem: Alle vores virksomhedskunder, som har en konto registreret hos os.

Hvordan: Hvis du er logget ind på Dustin med din normale konto, kan du nemt klikke dig videre til portalen.

Er der support? Portalen gør det lettere for dig at håndtere din software, cloud- og andre tjenester – men naturligvis er der også mulighed for at kontakte vores medarbejdere via både mail og telefon.

En kvinna som handlar på nätet

Med vores Marketplace bliver det en one-stop-shop, med alle de fordele, det indebærer.

Carl-Henrik Göth, Competence area lead hos Dustin.

Få styr på dine licenser

Som kunde vil du f.eks. nemt kunne se, hvor mange licenser, du har købt, men også hvor mange af dem, du allerede har tildelt. På den måde får du et godt overblik, hvilket bliver vigtigere, jo flere licenser du har. Vi vil også kunne tilbyde al den fleksibilitet, som softwareleverandøren tilbyder, f.eks. i form af års- eller månedslicenser.

I portalen kan du i øjeblikket kun finde Microsoft, men det er vores højeste prioritet at få flere leverandører ind så hurtigt som muligt. Håbet er, at du som kunde vil opleve, at din hverdag bliver nemmere.

– Forestil dig, at en ny medarbejder skal starte på mandag. Søndag eftermiddag kommer du som ansvarlig i virksomheden i tanke om, at du ikke ved, om alle licenser er på plads. I stedet for at skulle vente til mandag morgen, når kundeserviceafdelingen åbner, kan du logge på portalen allerede om søndagen. Der kan du straks se, hvad der er på plads, og hvad der skal tilføjes, og ordne det hele på én gang, siger Carl-Henrik Göth.

En anden fordel er, at medarbejdere, der arbejder hjemmefra, eller medarbejdere, der arbejder på et satellitkontor i en anden tidszone, nemt kan gå ind i portalen, når det passer dem. Dustin Services Marketplace giver både os og dig som kunde større mulighed og fleksibilitet til at håndtere software, cloud og tjenester.

Kom godt i gang med Dustin Services Marketplace

Tekst: Emmi Chartier

Dustin Services Marketplace

Portalen, som gør det muligt for dig at håndtere din software, cloud og tjenester på ét og samme sted.

En one stop shop

På portalen Dustin Services Marketplace kan du købe software, cloud- og tilhørende tjenester. Men det er også et sted, hvor du i princippet finder alt, hvad du behøver for at håndtere dine licenser. Du har det hele samlet og får et godt overblik.

Ny forbedret version

Vi har lyttet til vores kunder og taget deres feedback til os. Nu lancerer vi en opdateret og forbedret version af Dustin Services Marketplace. Den er mere brugervenlig og har en mere moderne grænseflade.

Altid åben

Du kan nemt logge ind på portalen, når det passer dig, uanset tidszone eller dag på ugen. Når du er logget ind på Dustin med din normale konto, kan du nemt klikke dig videre til Dustin Services Marketplace.

Til portalen

Hvad: En gratis portal, hvor du som erhvervskunde får overblik over din software, cloud og tjenester.

For hvem: Alle vores virksomhedskunder, som har en konto registreret hos os.

Hvordan: Hvis du er logget ind på Dustin med din normale konto, kan du nemt klikke dig videre til portalen.

Er der support? Portalen gør det lettere for dig at håndtere din software, cloud- og andre tjenester – men naturligvis er der også mulighed for at kontakte vores medarbejdere via både mail og telefon.

Sidst opdateret: 15 september 2022

Tags