Arbejdsplads

Automatisk IT-support aflaster

Digitale pakkeløsninger, som vedligeholdes eksternt, bliver stadigt mere populære. Det er nemt og giver fordele som driftssikkerhed og omkostningsbesparelser.

Der er ikke noget, der kan nedsætte arbejdstempoet så meget som IT-problemer. Derfor vælger flere og flere virksomheder at abonnere på færdige pakkeløsninger, hvor IT-driften og vedligeholdelsen er inkluderet.

Mange af Microsofts produkter blev tidligere købt enkeltvis, inden de blev samlet i en pakkeløsning i form af Office 365.

Hjælp til virksomheder, der mangler interne IT-ressourcer

Dustins Cloud Client er en forlængelse af denne udvikling og er en pakke, som indeholder både Office 365 og IT-driftstjenesten Client-as-a-service.

Det betyder, at brugerne har adgang til alle fordelene i i Office 365, så alle dokumenter, kontakter, kalendere og e-mails bliver tilgængelige fra alle opkoblede computere. Samtidig slipper de for at skulle træffe aktive beslutninger og søge individuelle svar på deres IT-spørgsmål, og der er desuden en omfattende og hurtig adgang til support. Som Cloud Client-bruger kan man via telefon, e-mail eller et ikon på værktøjslinjen sende opgaver eller få hjælp på sin egen arbejdsstation.

– Det, at den daglige drift og vedligeholdelsen af computeren klares eksternt af Dustin, aflaster IT-afdelingen i huset. Ofte er det en stor hjælp for de firmaer, som ikke har interne IT-ressourcer, siger Jonas Kjellkvist, som er Service Product Manager hos Dustin.

Vil du vide mere? Besøg dustin.dk/solutions/software/office-365 eller kontakt [email protected]

Cloud Clients fordele for virksomheder

  • Enklere og mere effektiv anvendelse af computere. Drift, vedlige­holdelse og opdateringer klares automatisk af Dustin.
  • Velfungerende support. Højst to minutters ventetid i telefonen, og afhjælpning af problemet påbegyndes inden for 30 minutter.
  • Office 365. Det helt essentielle program for alle virksomheder.

Foto: Getty Images