• EPOS

EPOS Manager

Forbedrer virksomhedens performance

Optimer din virksomhed og forbedr dine medarbejderes performance med et gratis, fleksibelt og sikkert værktøj, som håndterer dine lydenheder og analyserer brugen.

Enhedshåndtering for maksimal produktivitet

Behold kontrollen over alle dine lydenheder. Analysér brugen af udstyret og få et indblik i, hvordan du kan arbejde smartere.

Med EPOS Manager får du et gratis håndteringsværktøj, som gør det muligt for dig at opdatere på dine betingelser, udenfor almindelig arbejdstid, for at sikre maksimal produktivitet.

Håndter og opdater enheder, uanset hvor du er
Distribuer og konfigurer lydenheder på distance og rul de seneste firmwareopdateringer ud forskellige steder for at minimere driftsstop.

Få adgang til analyse og indblik
Eksporter rapporter om enhedsblandinger og brug af headsets for at få et indblik i, hvordan din virksomhed fungerer og kan forbedres.

Helt gratis
Vælg mellem en lokal eller cloud-baseret løsning - begge er helt gratis med ubegrænsede softwareopdateringer.

Forøg medarbejdernes produktivitet
Med brugeradgang til EPOS Connect, som forbedrer opkaldskontrollen gennem sømløs tilslutning af lydenheder og softphones.

Høj sikkerhed og kompatibilitet
Krypteret kommunikation, ingen følsom lagring af data og pålidelig kompatibilitet med større operativsystemer og UC-standarder.

Kundevase: OKQ8

OKQ8 Scandinavia er en af Skandinaviens største brændstofvirksomheder med 5000 medarbejdere og mere end 1000 servicestationer i Danmark og Sverige. Med EPOS Manager har OKQ8 Scandinavia en unik oversigt over virksomhedens 1500 headsets og speakerphones, så hurtig og sømløs hjælp kan gives til alle medarbejdere.