En stor del af vores producenter og samarbejdspartnere tilbyder direkte hjælp og support til dig som slutbruger. Du kan derfor ofte få den bedste hjælp og vejledning direkte hos producentens teknisk kyndige supportere. Forneden finder du en oversigt over kontaktmulighederne for den enkelte producent.
Skulle producenten ikke kunne løse din udfordring, eller er producenten af dit produkt ikke listet forneden, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte:
Tlf. 78 71 23 23 eller e-mail: [email protected].
Dansk telefonsupport: 43 48 02 41
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Acer support på tlf. 33 70 20 70 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Det er også muligt at oprette en fejlrapport online via vores autoriserede partnere på Fejlrapport og Garanti
Der tilbydes desværre ingen telefonsupport i Danmark, men Adaptec’s support i U.K. kan kontaktes på +44 12768 54544 – alternativt kan du søge hjælp på www.adaptec.com.
Skulle du have behov for support i forbindelse med dit Adobe produkt kan du kontakte Adobe Danmark på tlf. 38 32 29 14.
Såfremt du oplever udfordringer med dit APC produkt kan du kontakte deres danske support på tlf. 88 30 20 10.
Du kan kontakte Apples danske support på tlf. 70 10 20 07. Her kan du også fejlmelde dit Apple produkt, hvorefter reklamationen udføres direkte hos Apple. Du kan desuden fejlmelde din apple enhed og få ydet service direkte hos Apple service partner IT Services.
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Archos support på tlf. 35 25 65 67 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte ASUS support på tlf. 38 32 29 43 eller oprette sag på følgende link https://rma.asus-europe.eu/dk - Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Det er også muligt at oprette en fejlrapport online via vores autoriserede partnere på Fejlrapport og Garanti
Der tilbydes telefonsupport hos Axis i Sverige: +46 46 272 1606.
Arlo tilbyder support på Engelsk direkte til slutbrugeren. Ring venglist til Arlo på 80 71 18 23.
Du kan opnå telefonisk support samt direkte fejlmelding hos Belkin på tlf. 70 12 24 03.
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 82 33 27 19. Du kan desuden fejlmelde dit BenQ produkt direkte via dette link.
Der tilbydes telefonsupport samt direkte fejlmelding hos Brother – ring på 43 31 31 90.
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 15 09 19.
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 20 55 15. Ved eventuelle reklamationer kontakt Dustin kundeservice.
Du kan desuden returnere dit Canon produkt til et af nedenstående servicecentre:
Foto & Video:
Visual Service ApS
Jens Juuls Vej 20, 8260 Viby J
Park Alle 380, 2625 Vallensbæk
Tlf.: 70 70 21 07
E-mail: [email protected]
OBS! Kamera sendes sammen med fejlbeskrivelse og faktura kopi.
Der tilbydes telefonsupport på tlf. +47 55 19 79 90 (OBS norsk nummer).
Telefonsupport.: +45 89 88 33 32
Onlinesupport: https://meraki.cisco.com/support/
Telefonsupport.: 78 71 23 23
E-mail: [email protected]
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Dell support på tlf. 70 23 01 82 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid. Husk at have dit Dell service tag klar når du ringer.
Bemærk: Har du en Alienware eller XPS model skal du ringe på 70 10 00 74.
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 26 90 40 (mod betaling).
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 35 15 85 71.
Service af produktet kan registreres hos vores autoriserede partnere på Fejlrapport og Garanti.
Der tilbydes telefonsupport på tlf. (+46) 8 594 105 00
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Epson support på tlf. 70 27 92 73 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Der ydes teknisk support via mail & telefon
Telefon: +45 4322 6464
E-mail: [email protected].
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Fujitsu support på tlf. 72 22 46 46 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 48 10 50 50. Du kan desuden fejlmelde dit produkt direkte hos Garmin Danmark på følgende link: garmin.com/dk/support/
Telefonsupport.: 78 71 23 23
E-mail: [email protected]
Harman tilbyder teknisk support for slutbrugeren på tlf. 45 99 85 20. Bemærk: Hotlinen er ikke på dansk, men kun på engelsk, svensk, tysk og fransk.
Hvis du har en reklamation på dit Harman produkt og ønsker at det bliver repareret inden for garanti, kan du med fordel tage kontakt til High End Musikservice, der håndterer alle Harmans garantireparationer i Danmark, enten på tlf. 48 79 48 49 eller på mail: [email protected].
Herefter sørger de for at produktet transporteret ind til dem, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte HP support og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
HP Support: 35 15 80 58
Pavilion, Envy og generelle henvendelser fra private:
80 40 01 17.
Professionelle PC'er og tilbehør, eksempelvis Probook, Elitebook, ProDesk, Elitedesk serviceres via repair.dustin.dk, telefon +45 70 22 36 09, hvor det er muligt at rekvirere en onsite eller Carry-in service udført på producentens betingelser, men med en udvidede servicetider, og en servicemetodik der matcher behovene hos professionelle virksomheder.
Pavilion, Envy og generelle henvendelser fra private skal ske til: 80 40 01 17.
Der tilbydes teknisk livechat for slutbrugeren via https://www.htc.com/dk/contact/chat/. Du bedes have IMEI og serienummer klar før du kontakter hotline support, for hurtigst mulig betjening.
Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 70 14 01 41. Du bedes have IMEI og serienummer klar før du kontakter hotline support, for hurtigst mulig betjening.
Det er også muligt at oprette en fejlrapport online via vores autoriserede partnere på Fejlrapport og Garanti
Server / Storage support. Du kan derfor med fordel kontakte IBM support på tlf. 70 10 51 50 og fejlmelde dit produkt. Hav serienummer og type klar.
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Intel support på tlf. 38 48 70 77 (kun engelsk) og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Der tilbydes telefonsupport på tlf. +45 80 70 35 79, hvor de kan hjælpe med produktspørgsmål og generelle support spørgsmål. Du kan også kontakte dem på mail: [email protected].
Ved reklamationer på defekte produkter skal du fortsat kontakte Dustins kundeservice [email protected].
Hvis du har en reklamation på dit JBL produkt og ønsker at det bliver repareret inden for garanti, kan du med fordel tage kontakt til High End Musikservice, der håndterer alle JBLs garantireparationer i Danmark, enten på tlf. 38 71 11 14 eller på mail: [email protected].
Herefter sørger de for at produktet transporteret ind til dem, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 80 25 09 66 (kun engelsk)
Læs mere på Kensigtons egen kundeserviceside her.
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Konica Minolta servicedesk på tlf. 70 11 03 33 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Du kan registrere dit produkt online hos LaCie på lacie.com/gb/eng/support - herefter kan du anmode om supporthjælp via e-mail hvor du ligeledes kan fejlmelde dit produkt.
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Lenovo support på tlf. 89 88 15 36 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Professionelle PC'er og tilbehør, eksempelvis ThinkPad, ThinkCentre serviceres via repair.dustin.dk, telefon +45 70 22 36 09, hvor det er muligt at rekvirere en onsite eller Carry-in service udført på producentens betingelser, men med en udvidede servicetider, og en servicemetodik der matcher behovene hos professionelle virksomheder.
Produkter til private, eksempelvis Lenovo Idea håndteres via Lenovo’s support og fejlmelding til private slutbrugere. Du kan derfor med fordel kontakte Lenovo support på tlf. 89 88 15 36 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Det er også muligt at oprette en fejlrapport online via vores autoriserede partnere på Fejlrapport og Garanti
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Lexmark support på tlf. 38 48 72 46 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Der tilbydes telefonisk support på 78 79 64 54. Har du en fejlbehæftet LG monitor kan du i øvrigt fejlmelde denne direkte hos Infocare.
Der tilbydes teknisk support via livechat direkte hos Linksys.
Der tilbydes telefonisk support på engelsk på Logitech produkter – ring på +45 78 15 16 90. Såfremt dit produkt er en Harmony-remote skal du ringe på 80 88 79 05.
Når du køber en Microsoft retail licens kan du ringe på 82 33 31 00 for teknisk support – hverdage 9-17.
Du kan få teknisk support til din Xbox ved at ringe på 38 48 73 93.
Service af produktet kan registreres hos vores autoriserede partnere på Fejlrapport og Garanti
Ved eventuelle fejl eller mangler på produktet 30 dage fra fakturadatoen kontaktes Dustin A/S kundeservice. Herefter tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Netgear support på tlf. 80 70 26 66 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Der tilbydes telefonisk support på tlf. 32 45 20 00.
Service- og garantireparationer udføres af DFA Service ApS.
Der tilbydes teknisk supporther: https://support.microsoft.com/da-dk. Ved eventuelle reklamationer kontakt venligst Dustin A/S kundeservice.
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte OKI support på tlf. 43 66 65 00 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Der tilbydes teknisk support på tlf. 44 73 47 30. I tilfælde af fejl eller mangel på dit Olympus produkt kan du desuden fejlmelde dette direkte hos Olympus: http://www3.olympus.dk/service_formular.asp
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Packard Bell support på tlf. 69 91 80 43 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Der tilbydes teknisk support på tlf. 36 92 77 99.
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Philips support på tlf. 35 25 83 14 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren e-mail på [email protected]
Telefonsupport.: 78 71 23 23
E-mail: [email protected]
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 70 19 70
Service af produktet (ikke TV) kan registreres hos vores autoriserede partnere på Fejlrapport og Garanti.
Der tilbydes teknisk support og vejledning for slutbrugeren på tlf. 70 26 66 33.
Der tilbydes teknisk support for erhvervskunder og professionelle løsninger på tlf. 70 23 03 10. Hvis du har brug for hjælp til opsætning af dit Sharp TV kan du ringe til UMC Service på tlf. 89 88 63 17, der fx kan hjælpe med opsætning af TV-kanaler.
Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 38 32 27 24. Der findes tre servicecentre i Danmark, hvor du som kunde kan få repareret dit Sony produkt, i henholdsvis Pandrup, Assens og Tåstrup. Mere information herom kan findes på www.servicecentergruppen.dk, hvor du også kan oprette en reparationssag.
Du skal dog selv sørge for transport til servicecentret, hvorefter transporten tilbage vil være fragtfri.
Teknisk Support +45 38487239
Kundeservice +45 38487058
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Toshiba support på tlf. 80 88 17 50 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Telefonsupport.: 78 71 23 23
E-mail: [email protected]
Telefonsupport.: 78 71 23 23
E-mail: [email protected]
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Xerox support på tlf. 70 10 72 88 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Hvis du har en reklamation på dit Yamaha produkt og ønsker at det bliver repareret inden for garanti, kan du med fordel tage kontakt til High End Musikservice, der håndterer alle Yamahas garantireparationer i Danmark, enten på telefon 38 71 11 14 eller på mail: [email protected].
Herefter sørger de for at produktet transporteret ind til dem, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Der tilbydes teknisk support på følgende link: Zyxel/kontakt. Ved eventuelle reklamationer kontakt venligst Dustin A/S kundeservice.