Producent support

En stor del af vores producenter og samarbejdspartnere tilbyder direkte hjælp og support til dig som slutbruger. Du kan derfor ofte få den bedste hjælp og vejledning direkte hos producentens teknisk kyndige supportere. Forneden finder du en oversigt over kontaktmulighederne for den enkelte producent.

Skulle producenten ikke kunne løse din udfordring, eller er producenten af dit produkt ikke listet forneden, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte:

Dustin kundeservice

Tlf. 78 71 23 23 eller e-mail: [email protected].

Klik på et bogstav for hurtigere at komme det rigtige sted hen:

#A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Æ Ø Å

#

3M

Dansk telefonsupport: 43 48 02 41

A

Acer

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Acer support på tlf. 33 70 20 70 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Det er også muligt at oprette en fejlrapport online via vores autoriserede partnere på Fejlrapport og Garanti


Adaptec

Der tilbydes desværre ingen telefonsupport i Danmark, men Adaptec’s support i U.K. kan kontaktes på +44 12768 54544 – alternativt kan du søge hjælp på www.adaptec.com.

Adobe

Skulle du have behov for support i forbindelse med dit Adobe produkt kan du kontakte Adobe Danmark på tlf. 38 32 29 14.

APC

Såfremt du oplever udfordringer med dit APC produkt kan du kontakte deres danske support på tlf. 88 30 20 10.

Apple

Du kan kontakte Apples danske support på tlf. 70 10 20 07. Her kan du også fejlmelde dit Apple produkt, hvorefter reklamationen udføres direkte hos Apple. Du kan desuden fejlmelde din apple enhed og få ydet service direkte hos Apple service partner IT Services.

Archos

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Archos support på tlf. 35 25 65 67 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

ASUS

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte ASUS support på tlf. 38 32 29 43 eller oprette sag på følgende link https://rma.asus-europe.eu/dk - Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Det er også muligt at oprette en fejlrapport online via vores autoriserede partnere på Fejlrapport og Garanti


Axis Communications

Der tilbydes telefonsupport hos Axis i Sverige: +46 46 272 1606.

Arlo

Arlo tilbyder support på Engelsk direkte til slutbrugeren. Ring venglist til Arlo på 80 71 18 23.

B

Belkin

Du kan opnå telefonisk support samt direkte fejlmelding hos Belkin på tlf. 70 12 24 03.

BenQ

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 82 33 27 19. Du kan desuden fejlmelde dit BenQ produkt direkte via dette link.

Brother

Der tilbydes telefonsupport samt direkte fejlmelding hos Brother – ring på 43 31 31 90.

Buffalo

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 15 09 19.

C

Canon

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 20 55 15. Ved eventuelle reklamationer kontakt Dustin kundeservice.
Du kan desuden returnere dit Canon produkt til et af nedenstående servicecentre:

Foto & Video:
Visual Service ApS
Jens Juuls Vej 20, 8260 Viby J
Park Alle 380, 2625 Vallensbæk
Tlf.: 70 70 21 07
E-mail: [email protected]
OBS! Kamera sendes sammen med fejlbeskrivelse og faktura kopi.

Casio

Der tilbydes telefonsupport på tlf. +47 55 19 79 90 (OBS norsk nummer).

Cisco Meraki

Telefonsupport.: +45 89 88 33 32
Onlinesupport: https://meraki.cisco.com/support/

Cirafon

Telefonsupport.: 78 71 23 23
E-mail: [email protected]

D

Dell

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Dell support på tlf. 70 23 01 82 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid. Husk at have dit Dell service tag klar når du ringer.
Bemærk: Har du en Alienware eller XPS model skal du ringe på 70 10 00 74.

D-Link

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 26 90 40 (mod betaling).

Doro

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 35 15 85 71.

Dream

Service af produktet kan registreres hos vores autoriserede partnere på Fejlrapport og Garanti.

E

Eizo

Der tilbydes telefonsupport på tlf. (+46) 8 594 105 00

Epson

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Epson support på tlf. 70 27 92 73 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

EPOS|SENNHEISER

Der ydes teknisk support via mail & telefon

Telefon: +45 4322 6464

E-mail: [email protected].

F

Fujitsu

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Fujitsu support på tlf. 72 22 46 46 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

G

Garmin

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 48 10 50 50. Du kan desuden fejlmelde dit produkt direkte hos Garmin Danmark på følgende link: garmin.com/dk/support/

Gilford

Telefonsupport.: 78 71 23 23
E-mail: [email protected]

H

Harman Kardon

Harman tilbyder teknisk support for slutbrugeren på tlf. 45 99 85 20. Bemærk: Hotlinen er ikke på dansk, men kun på engelsk, svensk, tysk og fransk.

Hvis du har en reklamation på dit Harman produkt og ønsker at det bliver repareret inden for garanti, kan du med fordel tage kontakt til High End Musikservice, der håndterer alle Harmans garantireparationer i Danmark, enten på tlf. 48 79 48 49 eller på mail: [email protected].

Herefter sørger de for at produktet transporteret ind til dem, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

HP

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte HP support og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

HP Support: 35 15 80 58

Pavilion, Envy og generelle henvendelser fra private:
80 40 01 17.

Professionelle PC'er og tilbehør, eksempelvis Probook, Elitebook, ProDesk, Elitedesk serviceres via repair.dustin.dk, telefon +45 70 22 36 09, hvor det er muligt at rekvirere en onsite eller Carry-in service udført på producentens betingelser, men med en udvidede servicetider, og en servicemetodik der matcher behovene hos professionelle virksomheder.

Pavilion, Envy og generelle henvendelser fra private skal ske til: 80 40 01 17.

HTC

Der tilbydes teknisk livechat for slutbrugeren via https://www.htc.com/dk/contact/chat/. Du bedes have IMEI og serienummer klar før du kontakter hotline support, for hurtigst mulig betjening.

Huawei

Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 70 14 01 41. Du bedes have IMEI og serienummer klar før du kontakter hotline support, for hurtigst mulig betjening.

Det er også muligt at oprette en fejlrapport online via vores autoriserede partnere på Fejlrapport og Garanti

I

IBM

Server / Storage support. Du kan derfor med fordel kontakte IBM support på tlf. 70 10 51 50 og fejlmelde dit produkt. Hav serienummer og type klar.

Intel

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Intel support på tlf. 38 48 70 77 (kun engelsk) og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

J

Jabra

Der tilbydes telefonsupport på tlf. +45 80 70 35 79, hvor de kan hjælpe med produktspørgsmål og generelle support spørgsmål. Du kan også kontakte dem på mail: [email protected].

Ved reklamationer på defekte produkter skal du fortsat kontakte Dustins kundeservice [email protected].

JBL

Hvis du har en reklamation på dit JBL produkt og ønsker at det bliver repareret inden for garanti, kan du med fordel tage kontakt til High End Musikservice, der håndterer alle JBLs garantireparationer i Danmark, enten på tlf. 38 71 11 14 eller på mail: [email protected].

Herefter sørger de for at produktet transporteret ind til dem, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

K

Kensington

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 80 25 09 66 (kun engelsk)
Læs mere på Kensigtons egen kundeserviceside her.

Konica Minolta

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Konica Minolta servicedesk på tlf. 70 11 03 33 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

L

LaCie

Du kan registrere dit produkt online hos LaCie på lacie.com/gb/eng/support - herefter kan du anmode om supporthjælp via e-mail hvor du ligeledes kan fejlmelde dit produkt.

Lenovo

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Lenovo support på tlf. 89 88 15 36 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Professionelle PC'er og tilbehør, eksempelvis ThinkPad, ThinkCentre serviceres via repair.dustin.dk, telefon +45 70 22 36 09, hvor det er muligt at rekvirere en onsite eller Carry-in service udført på producentens betingelser, men med en udvidede servicetider, og en servicemetodik der matcher behovene hos professionelle virksomheder.

Produkter til private, eksempelvis Lenovo Idea håndteres via Lenovo’s support og fejlmelding til private slutbrugere. Du kan derfor med fordel kontakte Lenovo support på tlf. 89 88 15 36 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Det er også muligt at oprette en fejlrapport online via vores autoriserede partnere på Fejlrapport og Garanti

Lexmark

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Lexmark support på tlf. 38 48 72 46 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

LG Electronics

Der tilbydes telefonisk support på 78 79 64 54. Har du en fejlbehæftet LG monitor kan du i øvrigt fejlmelde denne direkte hos Infocare.

Linksys

Der tilbydes teknisk support via livechat direkte hos Linksys.

Logitech

Der tilbydes telefonisk support på engelsk på Logitech produkter – ring på +45 78 15 16 90. Såfremt dit produkt er en Harmony-remote skal du ringe på 80 88 79 05.

M

Microsoft

Når du køber en Microsoft retail licens kan du ringe på 82 33 31 00 for teknisk support – hverdage 9-17.

Microsoft Xbox

Du kan få teknisk support til din Xbox ved at ringe på 38 48 73 93.

Motorola

Service af produktet kan registreres hos vores autoriserede partnere på Fejlrapport og Garanti

N

Netgear

Ved eventuelle fejl eller mangler på produktet 30 dage fra fakturadatoen kontaktes Dustin A/S kundeservice. Herefter tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Netgear support på tlf. 80 70 26 66 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Nikon

Der tilbydes telefonisk support på tlf. 32 45 20 00.
Service- og garantireparationer udføres af DFA Service ApS.

Nokia

Der tilbydes teknisk supporther: https://support.microsoft.com/da-dk. Ved eventuelle reklamationer kontakt venligst Dustin A/S kundeservice.

O

OKI

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte OKI support på tlf. 43 66 65 00 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Olympus

Der tilbydes teknisk support på tlf. 44 73 47 30. I tilfælde af fejl eller mangel på dit Olympus produkt kan du desuden fejlmelde dette direkte hos Olympus: http://www3.olympus.dk/service_formular.asp

P

Packard Bell

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Packard Bell support på tlf. 69 91 80 43 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Panasonic

Der tilbydes teknisk support på tlf. 36 92 77 99.

Philips

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Philips support på tlf. 35 25 83 14 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Polar

Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren e-mail på [email protected]

Prokord

Telefonsupport.: 78 71 23 23
E-mail: [email protected]

S

Samsung

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 70 19 70

Service af produktet (ikke TV) kan registreres hos vores autoriserede partnere på Fejlrapport og Garanti.

Sennheiser

Der tilbydes teknisk support og vejledning for slutbrugeren på tlf. 70 26 66 33.

Sharp

Der tilbydes teknisk support for erhvervskunder og professionelle løsninger på tlf. 70 23 03 10. Hvis du har brug for hjælp til opsætning af dit Sharp TV kan du ringe til UMC Service på tlf. 89 88 63 17, der fx kan hjælpe med opsætning af TV-kanaler.

SONY

Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 38 32 27 24. Der findes tre servicecentre i Danmark, hvor du som kunde kan få repareret dit Sony produkt, i henholdsvis Pandrup, Assens og Tåstrup. Mere information herom kan findes på www.servicecentergruppen.dk, hvor du også kan oprette en reparationssag.

Du skal dog selv sørge for transport til servicecentret, hvorefter transporten tilbage vil være fragtfri.

Symantec

Teknisk Support +45 38487239

Kundeservice +45 38487058

T

Toshiba

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Toshiba support på tlf. 80 88 17 50 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Tranzip

Telefonsupport.: 78 71 23 23
E-mail: [email protected]

V

Voxicon

Telefonsupport.: 78 71 23 23
E-mail: [email protected]

X

Xerox

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Xerox support på tlf. 70 10 72 88 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Y

Yamaha

Hvis du har en reklamation på dit Yamaha produkt og ønsker at det bliver repareret inden for garanti, kan du med fordel tage kontakt til High End Musikservice, der håndterer alle Yamahas garantireparationer i Danmark, enten på telefon 38 71 11 14 eller på mail: [email protected].
Herefter sørger de for at produktet transporteret ind til dem, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Z

Zyxel

Der tilbydes teknisk support på følgende link: Zyxel/kontakt. Ved eventuelle reklamationer kontakt venligst Dustin A/S kundeservice.