Adobe Acrobat Pro

Helt ny Adobe Acrobat Pro DC med Adobe Document Cloud tjenester giver den komplette PDF-løsning

Den kraftfulde kombination af Acrobat desktop software, den nye Acrobat DC mobilapp og Document Cloud tjenester giver dig mulighed for at skabe, redigere, underskrive og tracke pdf’er så dine studerende, lærer og andet personale kan udrette mere – i klasseværelset, på kontoret eller på farten fra hvilken som helst mobil enhed. Fra Adobe, markedsledende inden for digitale dokumenter i mere end 20 år. 

  • Arbejd overalt på campus
    – Forbliv tilsluttet og produktiv med den nye Acrobat DC-app til mobilen. Uanset om du vil skabe, redigere eller underskrive pdf’er, vil du altid have adgang til vigtige PDF-værktøjer og senest åbnede filer fra både computere, browsere og mobile enheder.

  • Lev op til tilgængelighedsstandarder
    – Med Acrobat Pro DC kan du skabe og bekræfte pdf’er som lever op til tilgængelighedsstandarderne for personer med handicap. Det fungerer med WCAG 2.0 og PDF/UA-standarder.

  • Saml underskrevne dokumenter hurtigere og mere sikkert 
    – Saml e-signaturer fra studerende, fakulteter og ansatte på få minutter.

  • Redigér og genbrug nemt ældre formularer
    – Spar de ansatte for tid med muligheden for at genbruge og redigere indhold i ældre formularer, også når kildefilen for længst er væk eller kun eksisterer som fysisk eksemplar.

  • Beskyt institutionel information 
    – Forhindr andre i at kopiere eller redigere i følsomt indhold ved at bruge pdf’er til registre over studenter og ansatte, research og bevillingsforslag. Nu kan I sende, spore og elektronisk bekræfte modtagelsen af disse dokumenter. 

  • Forenkl samarbejdet i dokumenterne
    – Uanset om I samarbejder om forskningsdokumenter, policy-rapporter eller bevillingsforslag gør ”enhanced commenting tools” det nemt at samle alles kommentarer i en pdf-fil og følge udviklingen.

  • Færdiggør, underskriv og send formularer hurtigt af sted 
    – Fjern behovet for at printe og underskrive indmeldelsesformularer, bekendtgørelser og meget mere, med muligheden for at udfylde, underskrive og sende alle formularer elektronisk. Færdiggør formularer hurtigt med din personlige ”autofill” tekstsamling.

  • Spor og administrér dokumenter 
    – Følg dokumentets aktiviteter og arkiveringen foregår online, så du kan reducere, hvis ikke eliminere kompatibilitetsudfordringer, som er almindelige i et meget decentraliseret universitetsmiljø.