Office på alle enheder = effektivt samarbejde

Du har brug for værktøjer, som du kan få adgang til overalt og som understøtter teamwork – og det har Office 365! Hver bruger kan installere Office på fem enheder og arbejde på tværs af enheder for at holde projekterne kørende. Filerne er altid opdaterede, og I kan samarbejde i det samme dokument.

Med office 365 er det let at dele filer, selv store og fortrolige filer, både i og uden for organisationen. Desuden kan teams deltage i onlinemøder med HD-video og skærmdeling, uanset hvor de befinder sig, eller hurtigt få forbindelse via sociale netværk. Og med 1 TB online lagerplads med OneDrive for Business har du altid de filer, du skal bruge, og du kan nemt dele dem.

Få arbejdet udført, der hvor arbejdet dukker op

Du skal kunne bruge dine Office-værktøjer overalt og på alle enheder, og med Office 365 får du denne fleksibilitet. Få adgang til mail, møder og andre tjenester online. Opret, rediger og del Word-, PowerPoint-, Excel- og OneNote-filer online og hold dig opdateret om alle brugernes ændringer i en fil, også hvis de foretages samtidig.

Lettere overholdelse af regler og standarder med forbedret databeskyttelse

Lettere overholdelse af regler og standarder med forbedret databeskyttelse Office 365 gør det lettere at overholde regler og standarder ved at give dig mulighed for at arkivere, benytte retslig tilbageholdelse på stedet og hurtigt finde de dokumenter, du har brug for, ved at søge i postkasser, teamwebsteder og optagelser fra møder.

Det hjælper dig også med at beskytte virksomhedens data. Du kan skabe dine egne politikker for beskyttelse mod datatab og benytte indbygget uddannelse om politik til at fortælle brugerne, hvad de gør forkert, før de sender en meddelelse. På den måde forbliver dine data beskyttet, og brugerne er altid opdateret omkring virksomhedens regler.

Avanceret it-styring uden besvær med vedligeholdelse

Tilfør dit it-miljø frihed, fleksibilitet og kontrol, samtidig med at du reducerer it-arbejdet. Slip for at administrere servere og få en garanteret oppetid på 99,9 %. Flyt til skyen på dine egne vilkår. Opret forbindelse fra dine egne servere til Office 365, og kør den seneste version af Office side om side med en tidligere version, mens brugerne bliver overført.

Bevar kontrollen og spar tid ved nemt at administrere dine tjenester i administrationscentret fra enhver browser og ved at bruge PowerShell-kommandoer til at automatisere administrationsopgaver. Nedenfor kan du læse om alle fordelene ved Office 365.

Office 365 Enterprise på alle enheder

Office på alle enheder

Vil du vide mere om Office 365:

Læs mere  Kontakt en rådgiver
TEKST: MICROSOFT FOTO: SHUTTERSTOCK

Artiklen er hentet fra Dustins Focus katalog.

OFFICE 365

Office-programpakken

  • Notér dine ideer på den måde, der virker bedst for dig – med et tastatur, en pen eller en touchskærm.

  • Formatér nemt oplysninger i Excel med værktøjer, der genkender dine mønstre og automatisk fuldfører data.

  • Medtag nemt indhold fra PDF-filer for at oprette dine egne Word-dokumenter med et professionelt snit.

Office på flere enheder

  • Få en konsekvent og velkendt Office-oplevelse på pc’er, Mac, Windows-tablets, iPads og de fleste mobilenheder.

  • Office understøtter pc’er og Windows-tablets, der kører Windows 8,1 eller nyere, samt Mac- computere med Mac OS X 10.10 eller nyere.
    Office til iPad kan installeres på iPads med version 8.0 eller nyere. Du finder oplysninger om mobilenheder på www.office.com/mobile.

Mail og kalendere

  • Brug professionel mail med en omfattende og velkendt Outlook-brugergrænseflade, som du kan få adgang til fra skrivebordet eller fra en webbrowser ved hjælp af Outlook Web App. Få en postkasse på 50 GB pr. bruger og send vedhæftede filer på op til 25 MB.

Avanceret mail

  • Brug funktioner til arkivering og retslig tilbageholdelse samt ubegrænset lager for overholdelse af regler og standarder. Benyt politikker til beskyttelse mod datatab (DLP – Data Loss Prevention) samt politiktip til at undervise brugerne for at opnå yderligere overholdelse i forbindelse med mail.

Adgangskontrol til dokumenter og mail

  • Med Rights Management Services kan du begrænse adgangen til dokumenter og mail til bestemte personer og forhindre alle andre i at få vist eller redigere i dem, også selvom de sendes uden for organisationen.

Onlinemøder

  • Vær vært for onlinemøder med lyd og video ved hjælp af skærmdeling med et enkelt klik og HD-videokonferencer.

Chat og Skype-tilknytning

  • Få forbindelse med andre Lync-brugere via chat, taleopkald og videoopkald og oplys andre personer om din tilgængelighed via din onlinestatus. Del tilstedeværelse, chat og lydopkald med Skype-brugere.

Lagring og deling af filer

  • Med OneDrive for Business får hver bruger 1 TB personlig lagerplads i skyen, som de kan få adgang til overalt, og som synkroniseres med deres pc til offlineadgang. Det er let at dele dokumenter med andre inden for og uden for organisationen og kontrollere, hvem der kan få vist og redigere hver enkelt fil.

Teamwebsteder

  • Få nem adgang til og deling af dokumenter med 10 GB basislager plus 500 MB lager pr. bruger. Del indsigt med interaktive rapporter ved hjælp af Excel Services og Visio Services og vis dem i browsere på mobilenheder, der understøtter HTML5.

Webstedspostkasser

  • Gør det lettere for teams at samarbejde. Gem og del mail og dokumenter i projektspecifikke mapper, så alle i teamet hurtigt kan finde de oplysninger, de har brug for.

Yammer Enterprise

  • Hold liv i ideer og arbejde med sociale netværk i virksomheden, der gør det let at samarbejde med de rette personer og som inkluderer avanceret support, sikkerhed, administration og integrationer.

Office Online

  • Opret og rediger dokumenter i Word, OneNote, PowerPoint og Excel fra en browser.

Mobilitet

  • Synkroniser mail, kalender og kontaktpersoner, få adgang til SharePoint-websteder, få vist og rediger Office-dokumenter med Office Online ved hjælp af en browser på Windows Phone-, iOS- og Android-enheder.

Integration af voicemail
(Unified Messaging)

  • Hostet voicemail-support med mulighed for automatisk omstilling. Voicemails indspilles til Exchange Online, og brugerne kan få adgang til dem fra Outlook, Outlook Web App eller en kompatibel mobiltelefon.

Avancerede værktøjer til overholdelse af regler og standarder

  • Med det fælles eDiscovery Center kan du søge på tværs af SharePoint-, Lync- og Exchange-postkasser. eDiscovery kan integreres med avanceret opbevaring og arkivering, hvilket muliggør retslig tilbageholdelse på stedet og sagsbaserede projekter.

Selvbetjenings-business intelligence i Excel

  • Få mere ud af værktøjet, du kender i forvejen: Excel. Opdag og opret forbindelse til data ved hjælp af Power-forespørgsel, modellér og analysér dataene i PowerPivot og visualiser indsigten i interaktive rapporter og oversigter med Power View og Power Map. Power BI til Office 365 er en separat tjeneste, som giver mulighed for at dele og administrere rapporter og forespørgsler, der er oprettet i Excel.

Apps til Office og SharePoint

  • Nye apps fra tredjepart og kundeudviklede apps fungerer sammen med Office og SharePoint for at benytte webtjenester direkte i dine dokumenter og på dine websteder.

ALLE OFFICE 365 ENTERPRISE-PLANER INKLUDERER

Pålidelighed

  • Få ro i sindet i visheden om, at dine tjenester er tilgængelige med en garanteret 99,9 % oppetid med en serviceaftale med økonomisk kompensation.

Sikkerhed

  • Dine data tilhører dig. Vi beskytter dem og værner om dine personlige oplysninger.

Beskyttelse af personlige oplysninger

  • Dine data er din ejendom. Microsoft scanner ikke mails eller dokumenter til reklameformål.

Administration

  • Administrationsportalen giver dig detaljerede it-konfigurationsindstillinger til dine tjenester, enten fra en onlineportal eller via automatiseret styring ved hjælp af PowerShell-kommandoer. Du kan benytte Admin-appen til at administrere dine tjenester, mens du arbejder.

Opdatering

  • Du behøver ikke at betale for versionsopgraderinger, da opdateringer er omfattet af abonnementet. Nye funktioner implementeres for Office 365-kunder på en måde, der kan it-konfigureres.

Active Directory-integration

  • Administration af brugeroplysninger og -tilladelser. Enkeltlogon og synkronisering med Active Directory.

Support

  • Telefonsupport døgnet rundt for alle it-problemer. For mindre vigtige problemer kan du sende serviceanmodninger direkte via administrationsportalen.

Office 365 til virksomheder