Hej! Du bruger en gammel browser. Hvis du vil bruge alle funktionerne på vores websted, anbefaler vi, at du besøger os med en anden browser, f.eks. Google Chrome eller Microsoft Edge.

Betaling

Ofte stillede spørgsmål

Der kan opstå problemer hvis du prøver at gennemføre betaling fra en mobil enhed eller en tablet. Vi anbefaler at man gennemføre sin bestilling fra en computer. Typisk opstår problemet i verificeringsprocessen, pga. Korttypen eller hos banken, og man skal i alle tilfælde kontakte sin bank.

Bestilte varer leveres normalt når samtlige bestilte artikler er på lager og finansieringsaftalen er underskrevet af samtlige parter. Ønsker du finansiering af din ordre, bedes du kontakte os på [email protected].

Du finder din faktura under din ordreoversigt, når du logger ind på din konto på Dustin.dk. Du har her ligeledes mulighed for at hente en kopi.

For at hæve sikkerheden for handel med kreditkort har VISA indført sikkerhedstjek med nemID nøgleapp. Hvis det er første gang, du benytter Verify By VISA på en hjemmeside, skal du lave en éngangsopsætning, der kræver NemID. I fremtiden skal der kun benyttes nemID nøgleapp. Få mere at vide på NETS’ hjemmeside.

Du kan ændre mobilnummeret til Verify By Visa igennem din Netbank.

Der sendes en bestillingsbekræftelse når du lægger en ordre, og der følger en kvittering når ordren sendes.

Oplever du fejl i din faktura i form af forkert pris, adresse eller anden information, bedes du kontakte os hurtigst muligt. I første omgang vil din account manager kunne hjælpe. Alternativt kan du kontakte vores kundeservice på [email protected] eller vores bogholderi på [email protected].

Har du brug for rådgivning?

Kontakt os på 70137040 eller [email protected].

Nyttige links

Betalningsinformation
Læs mere om de forskellige betalingsmuligheder.

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling