POS-systemer leveres med en standard fabriksgaranti, men for mange forretningsbrugere er det ikke nok. Ekstra POS-garanti eller en garantiforlængelse er normalt ønskeligt.

Standardgarantien på et POS-system er normalt 1 til 3 år. Det betyder, at producenten er ansvarlig for at reparere eller udskifte enheden, hvis der opstår produktionsfejl eller funktionsfejl inden for det år. Bemærk, at dette ikke må være et resultat af misbrug, ulykker, vandskader eller andre fysiske skader forårsaget af brugeren. Afhængigt af, hvad der skal repareres, varierer reparationstiden fra et par dage til flere uger. Det er alt for lang tid, hvis du bruger POS-systemet til forretning. Derfor anbefaler vi, at du køber en ekstra POS-garanti.

Når du vælger en ekstra garanti til dit POS-system, giver den en mere omfattende dækning og hurtigere reparationer. Du kan forlænge garantiperioden til 3, 4 eller 5 år, så systemet er dækket mod problemer i længere tid. En anden mulighed er 'Next Business Day On-Site warranty', hvor du får teknisk support på stedet næste arbejdsdag. Hvis du vælger Express Exchange Warranty, får du et erstatningssystem, mens det defekte produkt bliver repareret. Med Remote Monitoring & Diagnostics bliver problemer overvåget og diagnosticeret på afstand. På den måde identificeres og løses problemer på et tidligt tidspunkt.

Vil du købe ekstra POS-garanti? Hos Dustin finder du flere garantiudvidelser. Før du køber, skal du finde ud af, hvilke garantier der passer til dit POS-system.

Kategori

Garanti & support

Filter