Få mere ud af din IT-supporttjeneste

Hvordan kan du beskytte dine medarbejderes produktivitet mod ulykker som f.eks. et ødelagt batteri eller en fejlbehæftet harddisk og samtidig få styr på budgettet og fokusere på digitalisering? Hvordan kan du sikre international dækning i hele verden? Hvordan kan du bruge AI-indsigt til at overvåge tilstanden for din maskinpark? Du stiller sikkert mange lignende spørgsmål. Her er en løsning, der dækker det hele.

Lad Premier Support Plus bære ansvaret

  • Vi tager de tunge løft for at lette presset på IT-teamet og give dig tid til udvikling. Det gør vi ved at overtage håndteringen af udstyr, der går i stykker og skal repareres.
  • Premier Support Plus gør hele brugeroplevelsen nemmere ved at give direkte adgang til Lenovos supportteknikere, så du kan opbygge modstandsdygtighed og kapacitet i virksomhedens IT-funktion. Brugere og teams vender hurtigt tilbage til arbejdet og frigør dermed kreativitet til at drive forretningen fremad.

Premier Support Plus i korte træk

Premier Support Plus giver problemfri, pålidelig og repeterbar IT-support, der fungerer hver gang. Det reducerer nedetiden og maksimerer slutbrugerens produkt

EgenskaberDepotstøtte, grundGrundlæggende supportPremier SupportPremier Support Plus
Reparation af defekte maskiner
Avanceret teknisk support døgnet rundt
Omfattende hardware ogoriginalt udstyr
Softwaresupport fra producenter
En dedikeret kontaktperson for nemmere håndtering
Komplet sagshåndtering
Tekniske accountmanagers til håndtering af eskalering
Prioritering af service og reservedele på stedet næste arbejdsdag
Standardrapportering er tilgængelig (serviceniveau, gentagelser, med/uden garanti osv.)
Lenovo Service Connect til aktivstyring, produktsupport og sporing af serviceanmodninger (eller forespørgsler)
Valgmuligheder for førsteklasses produkttags til lagerstyring og kontaktcenteroplysninger
Proaktiv og prædiktiv identifikation af problemer, opstart af sager og notifikationer
Service Engagement Manager (SEM) til proaktiv aktivrapportering og relationsstyring
Accidental Damage Protection (ADP) dækker ulykker, hvor systemgarantien er udløbet
Behold enhedens harddisk (Keep Your Drive (KYD))
Forseglet batteridækning (SBTY) i op til tre år
ISE udvider ADP-, KYD -og SBTY-dækningen internationalt
Dækning for forbruger produkter, der sælges til erhvervskunder

Premier Support Plus i detaljer

Funktioner til forudsigelse og forebyggelse kombineres med ekstra beskyttelsestjenester og giver en fremragende supportoplevelse.

Hjælp IT-afdelingen med at holde sig på forkant med problemerne, beskytte virksomhedens produktivitet og fremme positive medarbejderoplevelser med hurtige løsninger på problemer og adgang til supportteknikere døgnet rundt.

international upgrade

Premier Support:

VIP-dækning for både IT-medarbejdere og slutbrugere. Det øger produktiviteten med adgang til høje fejlfindingskompetencer. De er tilgængelige døgnet rundt og har prioriteret adgang til reservedele den følgende hverdag og reparationsarbejde på stedet.

laptops

Services Engagement Manager (SEM):

Din udpegede globale Lenovo-supportekspert og kunderådgiver. Disse personer er de eneste, du skal kontakte, hvis du har problemer med servicelevering, eskalering og rapportering af udstyrets ydeevne i din organisation.

warranty

Proaktiv og prædiktiv support:

AI-indsigt, der drives af Lenovo Device Intelligence, leverer proaktive og prædiktive advarsler, der muliggør forebyggende problemafhjælpning for at undgå nedetid og sikre produktiviteten.

accident protection

Accidental Damage Protection (ADP)2:

Alt fra en spildt kop kaffe til strømspikes: ADP sparer typisk 28-75 %* sammenlignet med omkostningerne til reparationer eller systemudskiftninger.

international upgrade

International Services Entitlement (ISE):

Har du forretningsrejser rundt om i verden? Du kan være helt rolig. ISE udvider ADP-, KYD- og SBTY-dækningen internationalt.

laptops

Keep your Drive (KYD)2:

Behold dine enheder, og slet forretningsdata på dine vilkår, opnå højere datasikkerhed, og sørg for overholdelse af dataintegritet og opbevaringskrav.

battery

Sealed Battery-dækning (SBTY):

Lenovo-certificerede teknikere sikrer, at batterierne udskiftes effektivt, når det er nødvendigt. Det minimerer nedetiden og bidrager til virksomhedens modstandsdygtighed.

accident protection

Dækning af forbrugerprodukter:

Hvis en forbrugerenhed passer bedst til dine behov, er det ikke noget problem. Du behøver ikke at give afkald på Premier Support Plus og får præcis den samme VIP-support.

Hvordan opgraderer jeg bedst min computer ud fra den basisgaranti (udgangspunkt), som jeg har på min computer?

Udgangspunkt

God

Bedre

Bedst

1 års indsendelsesservice

3 års indsendelsesgaranti

3 års garanti på stedet

3 års Premier Support

3 års indsendelsesservice

3 års garanti på stedet

3 års forseglet batteri

3 års Premier Support

3 år på stedet

3 års Premier Support

3 års forseglet batteri

Tillæg til 3 års PS, 3 års ADP One protection Ulykkesbeskyttelse

1 års Premier Support

3 års Premier Support

3 års forseglet batteri

3 års Premier Support Plus

3 års Premier Support

3 års forseglet batteri

3 års ADP One protection Ulykkesbeskyttelse

3 års Premier Support Plus

Hvis du har valgt at opgradere din PC med Sealed Battery, ADP eller Keep Your Drive, og du ønsker, at dette skal gælde globalt!

- Tillægstjenesten "3Y International Services Entitlement" er nødvendig for, at en af disse ADP-, KYD- og SBTY-tjenester er gyldige uden for landets grænser (udgangspunktet Basisgaranti er stadig globalt).