Hvordan kan du beskytte dine medarbejderes produktivitet mod ulykker som f.eks. et ødelagt batteri eller en fejlbehæftet harddisk og samtidig få styr på budgettet og fokusere på digitalisering? Hvordan kan du sikre international dækning i hele verden? Hvordan kan du bruge AI-indsigt til at overvåge tilstanden for din maskinpark? Du stiller sikkert mange lignende spørgsmål. Her er en løsning, der dækker det hele.
Premier Support Plus giver problemfri, pålidelig og repeterbar IT-support, der fungerer hver gang. Det reducerer nedetiden og maksimerer slutbrugerens produkt
Egenskaber | Depotstøtte, grund | Grundlæggende support | Premier Support | Premier Support Plus |
---|---|---|---|---|
Reparation af defekte maskiner | ||||
Avanceret teknisk support døgnet rundt | ||||
Omfattende hardware ogoriginalt udstyr Softwaresupport fra producenter | ||||
En dedikeret kontaktperson for nemmere håndtering Komplet sagshåndtering | ||||
Tekniske accountmanagers til håndtering af eskalering | ||||
Prioritering af service og reservedele på stedet næste arbejdsdag | ||||
Standardrapportering er tilgængelig (serviceniveau, gentagelser, med/uden garanti osv.) | ||||
Lenovo Service Connect til aktivstyring, produktsupport og sporing af serviceanmodninger (eller forespørgsler) | ||||
Valgmuligheder for førsteklasses produkttags til lagerstyring og kontaktcenteroplysninger | ||||
Proaktiv og prædiktiv identifikation af problemer, opstart af sager og notifikationer | ||||
Service Engagement Manager (SEM) til proaktiv aktivrapportering og relationsstyring | ||||
Accidental Damage Protection (ADP) dækker ulykker, hvor systemgarantien er udløbet | ||||
Behold enhedens harddisk (Keep Your Drive (KYD)) | ||||
Forseglet batteridækning (SBTY) i op til tre år | ||||
ISE udvider ADP-, KYD -og SBTY-dækningen internationalt | ||||
Dækning for forbruger produkter, der sælges til erhvervskunder |
Funktioner til forudsigelse og forebyggelse kombineres med ekstra beskyttelsestjenester og giver en fremragende supportoplevelse.
Hjælp IT-afdelingen med at holde sig på forkant med problemerne, beskytte virksomhedens produktivitet og fremme positive medarbejderoplevelser med hurtige løsninger på problemer og adgang til supportteknikere døgnet rundt.
VIP-dækning for både IT-medarbejdere og slutbrugere. Det øger produktiviteten med adgang til høje fejlfindingskompetencer. De er tilgængelige døgnet rundt og har prioriteret adgang til reservedele den følgende hverdag og reparationsarbejde på stedet.
Din udpegede globale Lenovo-supportekspert og kunderådgiver. Disse personer er de eneste, du skal kontakte, hvis du har problemer med servicelevering, eskalering og rapportering af udstyrets ydeevne i din organisation.
AI-indsigt, der drives af Lenovo Device Intelligence, leverer proaktive og prædiktive advarsler, der muliggør forebyggende problemafhjælpning for at undgå nedetid og sikre produktiviteten.
Alt fra en spildt kop kaffe til strømspikes: ADP sparer typisk 28-75 %* sammenlignet med omkostningerne til reparationer eller systemudskiftninger.
Har du forretningsrejser rundt om i verden? Du kan være helt rolig. ISE udvider ADP-, KYD- og SBTY-dækningen internationalt.
Behold dine enheder, og slet forretningsdata på dine vilkår, opnå højere datasikkerhed, og sørg for overholdelse af dataintegritet og opbevaringskrav.
Lenovo-certificerede teknikere sikrer, at batterierne udskiftes effektivt, når det er nødvendigt. Det minimerer nedetiden og bidrager til virksomhedens modstandsdygtighed.
Hvis en forbrugerenhed passer bedst til dine behov, er det ikke noget problem. Du behøver ikke at give afkald på Premier Support Plus og får præcis den samme VIP-support.
Udgangspunkt | God | Bedre | Bedst | |
---|---|---|---|---|
1 års indsendelsesservice | 3 års indsendelsesgaranti | 3 års garanti på stedet | 3 års Premier Support | |
3 års indsendelsesservice | 3 års garanti på stedet | 3 års forseglet batteri | 3 års Premier Support | |
3 år på stedet | 3 års Premier Support | 3 års forseglet batteri | Tillæg til 3 års PS, 3 års ADP One protection Ulykkesbeskyttelse | |
1 års Premier Support | 3 års Premier Support | 3 års forseglet batteri | 3 års Premier Support Plus | |
3 års Premier Support | 3 års forseglet batteri | 3 års ADP One protection Ulykkesbeskyttelse | 3 års Premier Support Plus |
- Tillægstjenesten "3Y International Services Entitlement" er nødvendig for, at en af disse ADP-, KYD- og SBTY-tjenester er gyldige uden for landets grænser (udgangspunktet Basisgaranti er stadig globalt).