Lad os se det i øjnene: Den grundlæggende garanti er ofte utilstrækkelig. Med en enkel opgradering til ProSupport til pc'er får du ro i sindet og lokal support fra eksperter døgnet rundt.
Uanset om du er på farten eller på kontoret, står ProSupport-teknikere klar døgnet rundt for at holde dit team kørende. Og vores SupportAssist-teknologi fortæller os, om du oplever problemer, åbner automatisk en supportanmodning, advarer os og giver os mulighed for at ringe til dig, før du ringer til os. Hvis problemet ikke kan løses på afstand, sender vi en Dell-tekniker ud til det sted, hvor du er. Du får hjælp fra venlige fagfolk helt uden besvær op til 11 gange hurtigere end konkurrenterne6.
Funktion | Standardservice | ProSupport | ProSupport Plus |
---|---|---|---|
Teknisk support over telefon, chat (USA) og online | Åbningstider | 7 dage om ugen, 24 timer i døgnet | 7 dage om ugen, 24 timer i døgnet |
Service på plats för reparationer1 | |||
Direkte adgang til lokale ProSupport-teknikere | |||
En enkelt kilde til software- og hardwareekspertise7 | |||
Overvågning og krisestyring i Command Center | |||
Opbevaring af harddisk efter udskiftning3 | |||
Reparationer ved hændelige uheld såsom tab, spild og overspænding4 | |||
Proaktive, automatiske meddelelser ved fejlregistrering og sagsoprettelse via SupportAssist-teknologi2 | |||
Forudsigende fejlregistrering til forebyggelse af fejl via SupportAssist-teknologi | |||
Virus-/malwarefjernelse og pc-optimering via SupportAssist-teknologi |