Dell Technologies Titanium Partner logo

Support 24/7

Dell pro support

Lad os se det i øjnene: Den grundlæggende garanti er ofte utilstrækkelig. Med en enkel opgradering til ProSupport til pc'er får du ro i sindet og lokal support fra eksperter døgnet rundt.

Uanset om du er på farten eller på kontoret, står ProSupport-teknikere klar døgnet rundt for at holde dit team kørende. Og vores SupportAssist-teknologi fortæller os, om du oplever problemer, åbner automatisk en supportanmodning, advarer os og giver os mulighed for at ringe til dig, før du ringer til os. Hvis problemet ikke kan løses på afstand, sender vi en Dell-tekniker ud til det sted, hvor du er. Du får hjælp fra venlige fagfolk helt uden besvær op til 11 gange hurtigere end konkurrenterne6.

FunktionStandardserviceProSupportProSupport Plus
Teknisk support over telefon, chat (USA) og onlineÅbningstider7 dage om ugen, 24 timer i døgnet7 dage om ugen, 24 timer i døgnet
Service på plats för reparationer1
Direkte adgang til lokale ProSupport-teknikere
En enkelt kilde til software- og hardwareekspertise7
Overvågning og krisestyring i Command Center
Opbevaring af harddisk efter udskiftning3
Reparationer ved hændelige uheld såsom tab, spild og overspænding4
Proaktive, automatiske meddelelser ved fejlregistrering og sagsoprettelse via SupportAssist-teknologi2
Forudsigende fejlregistrering til forebyggelse af fejl via SupportAssist-teknologi
Virus-/malwarefjernelse og pc-optimering via SupportAssist-teknologi
  1. Onsite-service varierer fra land til land og afhænger af den købte tjeneste. Onsite-service efter fjerndiagnosticering.
  2. Baseret på testrapporten "Dell ProSupport Plus med SupportAssist registrerer hardwarefejl, før de udvikler sig til problemer, så du kan reducere uplanlagt nedetid som følge af hardwareproblemer" fra Principled Technologies, april 2019. Test bestilt af Dell og udført i USA. Faktiske resultater kan variere. Komplet rapport: http://facts.pt/0xvze8 (på engelsk). Hardwareproblemer, som registreres af SupportAssist, omfatter harddiske, solid state-drev, batterier og blæsere.
  3. Tjenesten Behold din harddisk tilbydes ikke til modeller med loddet harddisk, Chromebook eller Venue tablets samt Venue 11 Pro.
  4. Service ved hændelige uheld dækker ikke tyveri, bortkomst eller skader, der er opstået som følge af brand, oversvømmelse eller andre naturkatastrofer samt forsætlige handlinger. Kunden skal returnere den beskadigede enhed. Højst én godkendt skade pr. kontraktår.
  5. SupportAssist-tilslutning, er ikke tilgængelige på Linux, Windows RT, Ubuntu eller Chrome-baserede produkter. SupportAssist registrerer automatisk og advarer proaktivt Dell om: problemer med operativsystem, softwareopgraderinger, driveropdateringer og -patches, malware, virusinficerede filer, fejl på harddiske, batterier, hukommelse, interne kabler, termiske sensorer, kølelegemer, blæsere, solid state-drev og grafikkort. Fejlregistrering ved forudsigende analyser omfatter harddiske, solid state-drev, batterier og blæsere.
  6. Baseret på testrapporten "Brug mindre tid og kræfter på at fejlfinde problemer med bærbare computere" fra Principled Technologies, april 2018. Test bestilt af Dell og udført i USA. Faktiske resultater kan variere. Komplet rapport: http://facts.pt/L52XKM (på engelsk)
  7. Softwaresupport i samarbejde med tredjepart.