Underskriv dokumenter.
Fra hvor som helst.

Med Adobe Sign kan du underskrive dokumenter på få minutter. Hold virksomheden i gang og indsaml nemt underskrifter fra kunder over hele verden.

Nemt at sende. Nemt at underskrive.

Adobe Sign gør det nemt for dig og dit team at indsende dokumenter til elektronisk underskrift, og signering er lige så let som at klikke, pege og sweipe.

Indsaml nemt underskrifter på webstedet.

Upload digitale formularer på webstedet, så alle hurtigt kan udfylde og underskrive dine dokumenter til enhver tid og fra enhver enhed.

Mobil underskrivning.

Med mobil-appen kan du nemt få dokumenter elektronisk underskrevet og indsamlet.

Lad kunderne gennemføre betalinger i formularerne.

Adobe Sign gør det lettere at modtage betalinger fra kunder, når de udfylder og underskriver elektroniske formularer, takket være den indbyggede integration med Braintree og PayPal.

Hold dig opdateret.

Modtag en meddelelse, så snart et dokument åbnes eller underskrives. Send påmindelser, når det er nødvendigt, og modtag advarsler, når en formular er ved at udløbe.

Indsaml mange underskrifter på én gang med et enkelt klik.

Send det samme dokument til hundredevis af mennesker med Mega Sign-værktøjet. Hver modtager får sin egen version til underskrift. Du kan spore underskrifter og sende påmindelser.

Fuldend dine programmer.

Brug Adobe Sign sammen med de værktøjer du allerede har. Send hurtigt signeringsdokumenter, der er oprettet eller gemt i tredjepartssystemer som Microsoft Office, Salesforce og Dropbox.